NA: Tactico Anko

Dag beste mede-forummers,
Onlangs had ik het genoegen een nieuwe aanwinst aan mijn collectie toe te voegen.
Al een hele tijd lees ik hier mee. Ergens begin '00 is het horlogevirus toegeslagen, en na een tijd lang te hebben te hebben rond gekeken heb ik meegedaan aan een inkoopactie van de Christopher Ward Malvern, mijn eerste echte horloge. Destijds was dat zijn enige model. Leuk om te zien dat zijn modellenrange inmiddels flink is uitgebreid!
Sindsdien komt en gaat het met het virus. Soms lijkt het bijna weg, soms slaat 't weer in alle hevigheid toe. Zo ontstaat er langzaam een shortlist (of longlist) van horloges die een zekere interesse wekken. Na een geruime tijd van afwezigheid was ik net weer een tijdje aan het meelezen hier toen ik de Tactico Anko van @Schoen in de horlogemarkt tegenkwam. Die stond al een hele tijd op de lijst, en het was een mooie deal voor een compleet horloge. Meteen toegeslagen dus, en de volgende dag kon ik hem al op komen halen.
Erg blij met deze nieuwe aanwinst! De bouwkwaliteit is mooi, ik ben zeer tevreden.

15 likes

Mooi horloge, en leuk dat je weer terug bent op het forum. We zijn vrijwel evenlang lid, maar je hebt je een tijdje teruggetrokken zie ik. Welkom terug. :slight_smile:

Nice, ik heb deze ook ooit gehad maar geflipperd vanwege de grootte. Maar het blijft een geweldig afgewerkt horloge. Veel draagplezier!

Blijft veel kwaliteit voor een beperkte prijs. Heb hetzelfde probleem met de wijzers, te fors, kan er niet aan wennen maar goed om te horen dat het jouw pret niet bederft :thumbsup:. Veel plezier er mee!

Mijn beste,

Een robuuste schoonheid!!
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi! Goed dat je er blij mee bent! Ik zou hem graag gehouden hebben, maar hij is gewoon iets te groot voor mijn vrouwenpolsjes. Echt een mooi ding, zeker voor dat geld. Al zeg ik het zelf.