NA: TAG Heuer 1000 Black Coral two-tone

Nice! Maar de tropic, meh.

1 like

Dank, mannen! :+1: :beers:
En ja, zo’n band, dat is altijd persoonlijk, natuurlijk. Ik vind 'm heel geslaagd. Dit is een Barton. Maar hij is vrij dik en stug. Dus ik heb een meer soepele in bestelling en meteen met een goudkleurige buckle. :sunglasses:

2 likes

Mooie aanwinst met geschiedenis, geniet er van :+1::ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst, veel draag plezier !
Met B.O Watches kun je prima zaken doen :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd Ed!
Heb Jan Hammer laten spelen tijdens het lezen, ben nu helemaal in de mood, dank.
Geniet van dit mooie icoon!

1 like

Schitterend!
Ik zag van jou laatst ook een wit/gouden voorbij komen? Schitterend duo zo, proficiat!

1 like

Mooi horloge :ok_hand: en dank voor het inhoudelijk waarde toevoegend topic! Leuk om te lezen.

1 like

Supercool @TagEd :sunglasses:

We zien je tijdscapsule (de 1000, niet de Delorean) wel weer verschijnen in (Tag) Heuer Only (Deel 2)

1 like

Prachtig!!! Ik had hem zelf ook even bekeken bij B&O. Heel veel plezier ermee.

2 likes

Super mooi horloge! Ben normaal altijd fan van de metalen bandjes, maar deze band staat wel erg mooi!

1 like

Ha Ed,

Mooi verhaal! Prachtig horloge :grinning:
Leuk om te lezen hoe en waarom je een Echte Tag Heuer fan geworden ben!
Is het nu nog lastig en prijzig om aan zoiets te komen :thinking:
Jou horloge ziet er nog super uit zover ik kan zien

2 likes

Dank, mensen! :pray: :+1: :beers:

Nou, gek genoeg zijn de (semi-) vintage duikers uit de '80s en '90s nog verrassend betaalbaar.
Maar de prijzen van de 1000-serie en zeker ook de 844 zijn wel wat gestegen, de laatste tijd en ik verwacht dat dit met de andere series, zoals de 2000, ook wel gaat gebeuren. Dus ik zou zeggen: sla nu je slag! :wink:

Wel uitkijken wat en waar je koopt. Er zijn ook neppers en gewoon behoorlijk afgeleefde exemplaren in omloop. Maar bijvoorbeeld bij een partij als B&O Watches kun je gewoon veilig kopen.

6 likes

Een ware ambassadeur voor het merk en het horloge tikt veel voorkeuren bij mij af. Mooi met de rubberen band.

Zeer fraai Ed :grinning:

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd Ed, het enthousiasme voor het merk spat ervan af. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Zwart en een beetje goud, mijns inziens perfect.

1 like

Leuk keuze en leuk om te lezen!

1 like

Grazie, grazie! En met veel plezier geschreven! Sowieso leuk om over horloges te ouwehoeren en al helemaal over mijn favoriete merk! :blush:

1 like

Echt een knap horloge :fire: Het ziet er ook niet vintage uit.

Ik wacht zelf ook op mijn allereerste TAG in m’n collectie. Al een dikkeaand ondertussen… Ook een duiker gezien ik geen affiniteit voel met drukke wijzerplaatjes. Chrono laat ik dus aan me passeren.

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like