Toen deze van de week in het blauwe gedeelte voorbij kwam, heb ik het direct gedaan. Nog altijd verliefd op de 2000-serie (mijn eerste echte horloge was een zwaar mishandelde bicolor 2000 Automatic in 38mm, die ik voor fl. 200,- van een collega overnam en helaas niet meer heb), moest deze er een keer komen.
Zo blij als een kind! 43mm is precies mijn sweet spot en de dikte, bouwkwaliteit, het geweldige uurwerk (Calibre 60 Automatic met chronograafmodule van Dubois Depraz) en de geweldige looks doen het voor me. En dan die centrale gele chronowijzer! Net als bij de Lemania. Built like a tank, kan 500m druk aan. Bij mij zal 2m in het zwembad de max zijn, maar wel kloek gebouwd dus.
Het was de eerste chrono die je ook onder water kon bedienen, vandaar de rubberen hoesjes om de pushers. Cool feature.
@Steef: bedankt voor de fijne transactie en de krasjes zijn voor 50% verdwenen dankzij zo’n goeie ouwe Cape Cod en een goede ultrasoonreiniging.
Nu nog een keer de boekjes erbij versieren en dan is hij helemaal compleet. Als iemand deze heeft, let me know.
Bedankt voor jullie interesse.
Gr. Hans