Thanks voor je bijdrage! Deze twee heb ik ook gezien. Ik hoopte eigenlijk binnen Nederland te kunnen winkelen. Het is voor mij nog wel een drempel om zoiets als Trusted Checkout te proberen.
@Erik11 Thanks voor de tip! Ik zal even informeren ernaar.
@Patrick2 waar heb jij je aquaracer vandaan? En misschien een fotootje?️
Ik heb gisteren bij Van Willigen in Den Haag gevraagd naar het horloge. Zij hebben het voor mij nagevraagd en het horloge kan helaas niet meer geleverd worden. Scheint destijds ook geen verkoophit te zijn geweest by the way.
Als alternatief bieden zij mij de WAY201B.BA0927 maar die vind ik dan toch minder geslaagd
Trusted Checkout zou juist de drempel moet wegnemen! Heb afgelopen jaar 2x een horloge zo gekocht. Eenvoudig en met bescherming. Zou niet weten waar je bang voor zou moeten zijn. Zeker als je ook een partij uitkiest die al aardig wat transacties zo heeft gedaan. Gewoon doen, scheelt vaak veel geld.
Update: een spontane actie maar gisteren ben ik dan toch van stag gegaan: ik heb mijn eerste “échte” horloge gekocht. En damn, wat ben ik blij!
Na een lange werkdag zag ik vrijdagavond een Tag Heuer 2000 Automatic WAB2011 met blauwe sunburst dial en blauwe bezel te koop staan. Wauw!
Dit horloge paste perfect in mijn profiel, want:
duiker met stalen band: perfect als daily
automatisch uurwerk - Calibre 5 (ETA 2824-2)
met 41mm niet té groot van formaat
300m waterdichtheid
geen show-off / niet te bulky
imo een klassieker design dan de huidige lijn
prachtige lume
mooie afwerking
De combinatie van al deze eigenschappen en de prijs deed mij besluiten om direct actie te ondernemen. Ik heb het horloge vandaag de hele dag omgehad en het draagt fantastisch. Een absolute aanrader voor andere mannen die op zoek zijn naar een (eerste) diver!