NA: Tag Heuer 2000 ‘stardust’

Ekkes een themaliedje er bij

Dus, ik had een topic aangemaakt om een duikhorloge te vinden omdat ik weer eens een keer een nieuw horloge wilde. Maar ik hield mezelf een beetje van de domme. Want heel eerlijk gezegd wist ik het voor ik het topic überhaupt gemaakt had al. Ik zag een tijdje terug de Tag Heuer 2000 van @Blufkakel en ik was meteen verliefd. Dit horloge moest en zou ik hebben.

Ik ken Bluf als een oale flipperaar dus ik dacht: “Hij verkoopt me dat ding wel”, maar niets was minder waar. En dat is niet omdat ik het niet geprobeerd heb. Hinten op hf, appjes sturen, het mocht allemaal niet baten. Ik had het dus een beetje opgegeven en toen ben ik maar naar een alternatief op zoek gegaan.

Daar zaten wel mooie dingen tussen, iedereen nog bedankt voor de goede suggesties, maar het was het allemaal net niet. Maar ja, als je iets in je hoofd hebt is het lastig iets te vinden wat er aan kan tippen… totdat ik er op geattendeerd werd dat er een op Uhrforum te koop stond. En wat voor een! Absolute top conditie, op missende lume in de bezelinsert na. Na weer even tobben, het is toch het meeste wat ik ooit aan een horloge heb uitgegeven, heb ik de knoop doorgehakt en heb ik de hulp van @PLP ingeschakeld die voor mij de verkoper op het Uhrforum benaderd had. we kwamen heel snel een prijs overeen en nog geen 20 min later was de deal gesloten.

Vervolgens volgde een pijnlijke week wachten totdat ik hem gisteren eindelijk binnen had. Hij moest overigens uit Oostenrijk komen. Maar het was het wachten waard! Ik ben zo enorm blij met dit aparte klokje. De dial is echt fantastisch en de goudkleurige accenten maken het helemaal af. En dat dit horloge dat 10 jaar ouder is dan ik zelf ben nog in zo’n goede conditie is is echt de kers op de taart.

Maar goed, genoeg tekst. Tijd voor plaatjes!

127 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst Sjoerd! :partying_face::ok_hand:

2 likes

Mooi ding, Sjoerd! Flauw dat ome @Blufkakel niet even zijn exemplaar wilde verkopen.

2 likes

Oh je hebt m gekocht, van harte!
Mooi horloge

1 like

Hij heeft hem een weekje op proef gehad maar toen ging hij toch voor de betere UF deal. :scream:

3 likes

Oei, jij hebt ervaring met dat scenario….🫠

3 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Lekker Sjoerd, staat je erg goed.
Dat ging inderdaad vlot tussen een frietje stoofvlees en een frikandel speciaal in was het geregeld met die snelle Oostenrijker.

3 likes

Nice Sjoerd!! Geniet ervan!

4 likes

Credits where credits due. Top geregeld Bart! :star_struck:

2 likes

Heel gaaf ding! Veel plezier er mee!

2 likes

Ja dat was niet normaal hoe snel die reageerde. Zeer vriendelijke vent ook die verkoper. Nogmaals dank voor de bemiddeling.

Thanks man!

Gaat zeker lukken!

3 likes

Die plaat is wel echt ontzettend mooi, zeg.

2 likes

Mis je mij al?

2 likes

Prachtige wijzerplaat in een mooi horloge. Wat wil je nog meer? Veel plezier ermee.

1 like

Cool ding zeg! Geniet ervan :sunglasses:

1 like

+1 voor david bowie

1 like

Mooi ding Sjoerd

1 like

Heerlijke TH Sjoerd. Gefeliciteerd met deze unieke NA👍🏻

1 like

Thanks!

Dankje! De enige op HF geloof ik!

1 like