NA Tag Heuer 2000

De mogelijkheid om te wijzigen verloopt na een tijdje. Een moderator kan dit voor je aanpassen.

1 like

Ah vandaar baal er een beetje van maar bedankt voor de oplettendheid kan ik tog met een gerust hart me muntjes onder me kussen houden

1 like

Mijn beste,

Ziet er prima uit hoor!!
Veel draagplezier .:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi ding :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Geen idee, heb hem in frankrijk gevonden weet niet of sjoerd daar toevallig woont. Heb je die van jou aan hem toen verkocht?

1 like

Alle NAs staan toch in algemeen? Wie heeft deze in offtopic gepleurd?

Mooie Tag.

1 like

Thanks Ruud, hij staat even hier omdat die nog aangepast moet worden :sweat_smile:.

Ik omdat de naw gegevens van TS er per ongeluk instonden.

#eerstkijkendanzeiken :rofl:

2 likes

O shit. :upside_down_face:

Naja. De laatste tijd zijn allerlei mensen met een mening aan t vlaggen en doen, dus allerlei topics gaan onterecht naar offtopic.

Ik heb geen radar voor naw/persoonlijke gegevens zoals sommigen van ons.

1 like

Ga je me nu vertellen dat je die van jou hebt weggedaan?? Ik heb hem nog gewoon hoor. Al draag ik hem niet zo veel meer

2 likes

Whahaha :rofl:

Nou hier met die Tag dan. :kissing_heart:

1 like

En rap wat. :rofl:

1 like

Ehh, zoals een wijs man ooit zei:

1 like

:partying_face:

1 like

Naw gegevens verwijderd, topic terug naar Algemeen.
@heren, dank voor uw attente actie!

4 likes

Gefeliciteerd, heerlijke Tag!

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Prachtige vintage NA :ok_hand:

1 like

Tuurlijk! ‘Nieuwe aanwinst’. Dat is het toch? :person_shrugging:

Ja, zeker een super leuke en herkenbare, maar toch nog wel wat ondergewaardeerde duiker. Vandaar dat ik er destijds toch maar even wat meer woorden aan vuil heb gemaakt. :wink:

Dit is mijn 2000je, dus; een two-tone. Ook erg blij mee en draag 'm vaak.
20230608_163644

Nope. Ik draag nu zo’n jaar of 30 TAG Heuer duikers en dit was in die tijd zeker geen klein formaat, voor een herenhorloge. Ergens net na de '00s zijn we een beetje doorgeslagen in de “groot, groter, grootst”-gekte. Gelukkig zijn er tegenwoordig weer veel mooie (duik)horloges in wat meer bescheidener (en m.i. mooiere) maten, zoals bijvoorbeeld de Certina DS Action Diver in 38mm, de Tudor Black Bay 54 (37mm) en de Tissot Seastar in 36mm.

Anyways,
congrats en geniet ervan! :partying_face: Zie je in het TAG Heuer topic! :beers:
Congratulations GIFs on GIPHY - Be Animated

2 likes

Heerlijk daar is die weer, ik zie dat ik nog veel te leren heb.
Ik weet dat u er meer woorden aan vuil heb gemaakt heb u topic aardig wat keren door gelezen. En tevens heeft u mij op deze modellen gewezen toen ik mijzelf hier introduceerde. Dus eigelijk moet ik u bedanken :ok_hand::+1:

1 like