NA: Tag Heuer 2000

Ik ben niet van de heel lange verhalen maar dit is wel een speciale. Ik zal het toch kort houden.

Het allemaal wel erg snel gegaan. Op maandag 21 augustus in 1989 werd ik, welliswaar 3 weken te vroeg, (onthou dat) geboren. Ineens is het 36 jaar later :laughing:

In de afgelopen jaren veel gebeurd, dat bespaar ik jullie, maar nu helemaal verzot op horloges.

Dan zit je zoals gewoonlijk te scrollen door het blauwe gedeelte en komt deze Tag Heuer 2000 van @Blufkakel voorbij. Ook nog eens een full set uit het zonnige Hawaii. Nu heb ik niet perse iets met Hawaii maar wel met het moment dat dit horloge is verkocht, 11-9-1989 (precies 3 weken na 21 augustus :star_struck: )

Deze moest er dus wel komen, en vandaag was het zo ver!

Een prachtige regenboog :rainbow: bij aankomst na dik een uur rijden, dit is voorbestemd :innocent: :laughing:

Het is nu donker dus nog niet veel foto’s kunnen maken maar wilde jullie een NA niet ontnemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bonus: 36 jaar oude lume

78 likes

Super aanwinst :boom: veel draagplezier gewenst.

1 like

Ahh, daar istie heen. Geef hem een goed huisje. Geniet ervan.

1 like

Zoveel toevalligheden zijn stiekem wel heel leuk. :grin: Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Fan-tas-tisch @Patrick010

Draag 'm in goede gezondheid :facepunch:t2:

1 like

Mooie nieuwe aanwinst veel plezier ermee!

1 like

Woop woop gefeliciteerd! :tada::tada:
Wat een feest met al die NA’s deze avond

Heel mooi model en 36 jaar oud die lume die nog werkt is indrukwekkend.

2 likes

Van harte, leuke aanwinst :grin::+1:

1 like

Dit was mijn eerste ‘serieuze’ horloge (maar dan met gekleurd logo). Gekocht in mijn studententijd van centen van een lucratief baantje. Had ik natuurlijk nooit weg moeten doen. Blijft een serieus leuk model.

Gefeliciteerd!

1 like

Heerlijke aanwinst, Patrick! Ik heb zelf dit model in two-tone en draag 'm regelmatig en met veel plezier. Ik wens jou dan ook net zoveel plezier toe met de jouwe! Leuk ook, die historie van deze!

1 like

Gefeliciteerd. Leuke Tag. Veel draagplezier

1 like

Hoe cool is dat?
Gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Nogmaals gefeliciteerd met deze leuke NA. Kek model :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

prachtig gefeliciteerd !

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Wat een cool ding joh! Supergaaf! Lekker ook die bezel met alle sporen erop die zijn leeftijd verklappen.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis.

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Die is gaaf!! Gefeliciteerd :partying_face::+1:

1 like