NA: Tag Heuer Aquaracer 41mm Calibre 5 Polar

Onlangs heb ik op het forum mijn Oris Diver 65 verkocht omdat ik een ander zomerhorloge wilde toevoegen aan de collectie. Het moest in ieder geval (weer) een duiker worden. Een aantal maanden geleden zag ik de NA van @Bjr1983 voorbijkomen. Een Aquaracer 41mm (die past beduidend beter op mijn pols dan de huidige 43mm Aquaracers) met een witte ‘Polar’ wijzerplaat. Dat is 'm!. Een frisse verschijning met een knallende oranje secondenwijzer.
Maar die 41mm is dus erg lastig te krijgen want opgevolgd door de 43mm. En die wil ik dus niet. Dan maar een poging wagen bij de Tag outlet Roermond. En jawel! Zij hadden de gewenste Aquaracer op voorraad én voor een prijs die meer dan voordelig is. De keuze was snel gemaakt en vandaag stond de koerier op de stoep.
Hieronder een paar eerste foto’s (er zullen er vast meer volgen) met als afsluiter de Tag geflankeerd door mijn beide Breitling NA’s van 2021. Het is tot nu toe een mooi horlogejaar voor me :slight_smile:

56 likes

Mooi trio heb je!

2 likes

Thanks! Ik ben al aan het voorsorteren op hernieuwd terrasbezoek in de zomer! :sunglasses:

1 like

Mooi trio! Wel jammer van de Oris, die staat bij mij nog op de planning.

1 like

Mooie aanwinst, laat het zonnetje maar komen!

1 like

Geweldig model. congrats.

1 like

Prachtig! De 43mm versie staat bij mij bovenaan de lijst.

Heb je Hourpassion gemaild of kon je gaan kijken?

1 like

Mooie Aquaracer!:heart_eyes::+1:

1 like

De Oris is een prachthorloge en heb er ruim 2 jaar van genoten. Maar soms wil je wat nieuws. Ik kan hem wel van harte aanbevelen.

1 like

Mooi hoor! Heb de 43mm zien passeren in het blauwe gedeelte. Charmeerde mij wel, maar 43 is te groot. Bestaat dus ook in 41mm :face_with_monocle:

1 like

Gemaild. Ik wist wat ik wilde. En ik vind het erg comfortabel om niet helemaal naar Roermond te moeten.

1 like

Hehe, dat snap ik.

1 like

Mooi! Kan je ook zien wat er in Roermond ligt?

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd

1 like

Veel plezier, prachtige wijzerplaat.

1 like

Nope, heb ze gemaild en hebben geen lijst/catalogus online staan of door te sturen. Waren wel bereid mee te denken en te informeren als een model binnenkomt.

1 like

Nice :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Heel gaaf horloge, en imho beter in de 41 mm ! Geniet ervan​:+1:t2::tada:

1 like

Gefeliciteerd !
Past er goed tussen.

1 like