NA Tag Heuer Aquaracer 41mm

Nadat mijn horloge ergens op op het Walibi terrein is blijven liggen na een weekendje Lowlands moest ik op zoek naar een nieuw exemplaar. Voor het verlies was ik al een beetje op zoek naar nu kon ik er wat vaart achter zetten. Eigenlijk ging de voorkeur naar een Omega AT of Rolex OP maar omdat we ook een huis aan het bouwen zijn moest ik een beetje kalm aan doen met mijn toekomstige horloge.

De keuze is uiteindelijk gevallen op de Aquaracer 41mm omdat deze veelzijdig is te dragen. Na 4 weken kwam hij eindelijk binnen. Wat kan een werkdag lang duren als je weet dat de postbode langs is geweest met een mooi pakketje! Na het uitpakken en band inkorten kon hij eindelijk om.

Ik had wel filmpjes en foto’s gezien maar in het echt is hij nog mooier, ook draagt hij erg comfortabel. Hieronder de foto’s.

Groeten Leon

48 likes

Mooi Leon, staat je goed!

1 like

Geniet ze!!!

1 like

Erg mooi, valt erg mooi op jouw pols!

1 like

Leuk om weer eens een Tag voorbij te zien komen,gefeliciteerd geniet ervan

1 like

Weloverwogen en goede aankoop !
Een alleskunner . Had hem ooit bijna zelf gekocht.
Toch voor de Onega Seamaster gegaan.

2 likes

Mijn beste,

Een fraai horloge van een befaamd horlogehuis!!
Ik wens je derhalve veel draag-plezier met deze stijlvolle, sportieve tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd!

2 likes

Wat een schitterend horloge! Van harte en veel plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

1 like

Mooie, geniet van je aankoop, :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Prachtig. Gefeliciteerd en veel plezier ermee! :heart_eyes:

1 like

Top, veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Moest nog de groeten doen van zijn kleine blauwe neefje!


2 likes

Mooi verhaal. Geniet van je spliternieuwe Zwitser.

Zo heb ik 3 maanden moeten wachten op mijn Tissot, eigenlijk 107 dagen. De werkdag duurde gemiddeld, en ik was blij dat ik naar huis kon om mijn eerste Tissot te kunnen uitpakken.
Met mijn familie erbij was het net kerstmis, en het was op 18 April.

Precies het horloge wat ik wilde, mooi glimmend, veel zilver met mooie bruine kalfslederenhorlogeband die supercomfortabel zit zonder enige vorm van iritatie na 1 dag dragen.
Na een prachtige zomer kon ik zien dat mijn linker arm zongebruind is met een bleke huid rondom mijn pols.

1 like

Prachtige Aquaracer

1 like

Gefeliciteerd met, wat mij betreft, een van de mooiere duikers van het moment. En je hebt gelijk, bijna altijd inzetbaar. Goed gedaan!

1 like

Prachtige duiker. Proficiat en geniet ervan :smiley:

1 like

Als je m morgen de hele dag kunt dragen moet je als je naar bed gaat die lume zien! En blijft het doen tot het weer licht wordt. Niet normaal!

1 like

Dan valt 4 weken nog wel mee!