NA: Tag Heuer Aquaracer blue dial

:heart_eyes::heart_eyes:

Het is mooi weer, dus besloten Otter en zijn eega de stad in te trekken…
Lekker rondkuieren en natuurlijk ook met een bek vol kwijl staren naar al die kortgerokte euh… Ik bedoel prachtige etalages met horlogepracht, zoals bij Colman op de Eiermarkt…
En na 10 minuten en een etalage vol otterkwijl zegt mijn ottervrouwtje doodleuk : " ga nou binnen en pas lekker een paar Tags, je weet nooit…“
Mijn eerste reaktie was nog van : " ja, je weet inderdaad nooit, wanneer je dat geld weer bij mekaar gespaard hebt.”.
Maar voor ik het wist stond ik in 1 van 's lands chiqueste (waarschijnlijk fout geschreven) horlogerie-etablussementen.
En na wat passen : eerst een Formula 1, maar ik wilde toch al lang de Aquaracer, met deze beauty huiswaarts gekeerd!

Op mijn 16,5 cm polsje leek hij eerst nog wat te groot en onwennig, maar dankzij de bescheiden lug tot lug en de bezel valt het echt reuzemee!

Ben dan ook zeer blij met mijn nieuwe aanwinst. Hij mag in de box naast zijn midsize broertje, de 2000 Professional.

Bedankt voor het lezen
Otter

56 likes

Mooi hoor :+1:

1 like

Proficiat met deze fraaie TAG👍

1 like

Mooie tag heuer met die blauwe plaat. Heb er 2 gehad. Maar deze zou ik zo weer kopen

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Geweldige tag heuer aquaracer
Geniet er van :+1::+1:

1 like

Mooi mooi
Veel draagplezier

1 like

Mooie keuze. Gefeliciteerd!

1 like

Mooi heuer :grin::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop :+1: heel mooi.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Nice!:ok_hand:

1 like

Nice!!! Was bij mij ook op de radar, uiteindelijk toch een andere keuze gemaakt. Veel plezier ermee! :+1:

1 like

Helemaal in je sas met zo’n mooie nieuwe Aquaracer, geniet ervan :+1:

1 like

Heel gaaf deze! Staat ook hoog op mijn verlanglijst. Gefeliciteerd man :+1:t2:

1 like

Thanks guys! In het echt is ie nog veel mooier.

En wat een aardige mensen bij Colman in Antwerpen. Helemaal niet uit de hoogte doen ofzo, gewoon aardig volk en geen koop-druk what so ever.
Top!

Fraai! Veel plezier ermee! Groetjes van zijn soortgenoot:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst ! :heart_eyes: Veel plezier ermee !
Toch een pracht kast…

1 like