NA: Tag Heuer Aquaracer Calibre 5, 'polar' plaat

Goedemiddag forum,

Bert hier. Hoi. :wink:
Na het verkopen van m’n Breitling Superocean en nog geen duidelijke doelen, besloten om ‘alvast’ een andere gave duiker aan te schaffen.

Hier op het forum een gezocht topic gemaakt met de vraag om een Aquaracer.
Ondanks vooroordelen van sommige mensen en de toepassing van een plastic spacer bij het uurwerk, (lekker belangrijk), vind ik de Aquaracer gewoon mooi.
Daar draait het ook om hè; Wat je zelf vindt.

Wel wilde ik een witte wijzerplaat. (Heb ik nog niet).
Heb ook getwijfeld over een Maurice Lacroix Aikon met witte plaat.
Dankzij een tip in mijn gezocht topic, (bedankt nog @OG_Ed), bleek dat in de Tag Heuer outlet in Roermond, een witte lag voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze apart laten leggen voor me en gisteren richting het zuiden getrokken.
Daar erg goed geholpen door twee jonge meiden in de TH winkel, die er echt een klein feestje van maken bij het passen en aanschaffen. Niks dan lof, moet ik eerlijk zeggen.

Maar hier is 'ie dan:
Mijn nieuwe 41mm Tag Heuer Aquaracer WBD.2111.BA0928.

Samen met de twee weken geleden aangeschafte Longines Hydroconquest, ben ik weer even voorzien van duikers. Kan er weer even tegen… :joy:

57 likes

Mooi ding! Polar plaat blijft toch lekker zo…

1 like

Mooie aanwinst! Geniet ervan :smiley:

1 like

Ja toch? Komt in het echt ook mooier over dan op foto’s, vanwege de diepte die er in zit. En het oranje accent is gewoon lekker zomers. Bedankt!

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.
Weer wat anders wit!

1 like

Gefeliciteerd met de NA!

Klein feestje met twee jonge meiden, klinkt goed! :wink: Heel HF naar Roermond!

4 likes

Afblijven! I call dibs! Haha!

1 like

Gave aanwinst :ok_hand:t2:

Ps: weet je toevallig of ze er nog 1 hadden :sweat_smile::grimacing:

1 like

Nog twee zelfs… Sla je slag zou ik zeggen!

3 likes

Gefeliciteerd!! Echt een gaaf horloge dit. Wil je delen voor welke prijs hij in de outlet verkrijgbaar was?

1 like

Allebei ook 41mm?

1 like

Ja allebei 41mm, de 43mm is nog te nieuw zei ze in de winkel, die hebben ze in de outlet nog niet gekregen. Schijnt… Zal je even een PB sturen met de prijs.

1 like

Mooi hoor! :heart_eyes: Gefeliciteerd en graag gedaan!

1 like

Gaaf ding, je ziet ze hier weinig op het forum en weet eigenlijk niet waarom. Geldt ook voor de andere kleuren dials. Geniet van deze topper!

1 like

Lekker sportief en zomers, top!

1 like

Dank je wel! Gaat zeker lukken. Hou er ook wel van om een klein beetje onderscheidend te zijn. Deze blijft voorlopig zeker, wil hem ook graag komende zomer dragen, lijkt me een ideaal horloge voor korte mouwen.

Mooi! Gefeliciteerd met je aankoop :star_struck:

1 like

Eén van de mooiere met die witte wijzerplaat! Erg mooi. Tijdje terug ook daar geweest… en inderdaad aardig, vriendelijk en prettig personeel!

1 like

De terugreis wel voorzichtig geweest natuurlijk…

7 likes

Mooi! Gefeliciteerd :+1:

1 like