Mooi, mooi geniet er van
Je mag ook nog even wachten, als je hem daarna maar hier aanbiedt.
ja dat herken ik, lastig afscheid nemen
Ik vind van wel. Ik heb vrij lang een aquaracer dagelijks gedragen en nu alweer een tijdje een Hydroconquest automaat. Ik vind hem echt prettiger dragen, hoewel ik met de TAG ook heel tevreden was. alleen het statement “die kan er niet aan tippen” vind ik zwaar overtrokken. ‘Just sayin!’
Hele mooie chique en strakke alleskunner. Kostuum en vrije tijd, des past prima bij beiden imho.
Veel plezier er mee!
ik vond materiaal, afwerking en met name die gesp echt een stuk minder van kwaliteit dan de Aquaracer
Ik kan ze lastig vinden onder/rond de €1250. Mijn voorkeur gaat uit naar o.a. een WAK2111. Nog niet kunnen vinden.
ja die zijn wat duurder, rond 1350/1400 denk ik
nieuw op Chrono24 zie ik ze voor rond de 1800
er staat een NOS uit 2012 op voor 1600 euro, ook interessant: http://www.chrono24.nl/tagheuer/tag-heuer-aquaracer-500-m-kaliber-5--id5865393.htm
Dank !
Ze waren €1500 bij de TH Outlet, maar dat hoorde ik niet op tijd. Ze zijn daar nu €1750. Misschien toch maar doen dan.
We weten dat je daar moeite mee hebt ja
Mag ik er een nachtje over slapen?
sorry, als tipgever heb ik eerste keus
Mijn beste,
Fantastisch!!
Ingetogen schoonheid “avant la letre”!!
Heel veel plezier met deze magnifieke aanwinst.
Orologio Signaturis Temporis.
Inderdaad, daar heb je wel een punt. Heb er even over zitten nadenken Ik had die van mij tot een jaar of drie geleden. De TAG was iets meer solide en voelde ‘steviger’ aan dan de Longines. Daar zal ook het prijsverschil voor een groot gedeelte door komen. Toch heb ik nu meer plezier van mijn Longines, maar dat komt denkelijk omdat ik hem mooier (eleganter) vind. Deze had ik:
Mag, koop ik hem twee dagen later weer van jou.
WAK2111 Blauw op Uhrforum 1200,- Full set, de staat moet je zelf inschatten
https://uhrforum.de/tag-heuer-aquaracer-wak2111-fullset-t299564
Dat gaat zeker lukken!
Veel plezier er mee, zeker ook met die toffe wijzerplaat.
Or did you mean “vrijetijds kostuum”?
Ik heb dit model Tag Heuer aquaracer ook. Ik vind hem persoonlijk erg fijn dragen en goed afgewerkt. Helaas gaat hij binnenkort plaats maken voor een Omega Aqua Terra.
Proficiat met deze prachtige duiker!
Leuk dat je 'm ook via het HF hebt gevonden, via een tip van @anon50762135EV.
Waar het forum al niet goed voor is!