NA Tag Heuer Aquaracer Professional 200 Date Automatic

De Aquaracer stond samen met de nieuwe Hydroconquest al voor de zomer op mijn midden lange termijn planning.

In Spanje in Calpe bij de AD een Aquaracer gepast (was een solargraph maar qua maatvoering prima) en dat zat erg lekker vond ik erg fraai uit zien. Ik ben op de groene dial uit met automaat, ooit op schiphol in de vitrine staan bewonderen :star_struck:

Vorige week in Westfield Mall ook de HC aan gehad in zwart/grijs en die zat best goed maar ik voelde de klik niet echt.

Dit weekend via de uitgezette voelsprieten kwam er een groene dial voorbij met een zeer aantrekkelijke prijs. Wel op Ebay van een verkoper met maar 27 verkochte horloges. En ik had net de Monchard besteld (vond ik verstandig van mezelf, niet te grote uitgave).

AI nog op de advertentie en voorwaarden losgelaten. Aanvankelijk zag die overal rode vlaggen maar dan leer je zelf dat je het gewoon moet voeden met veel info, veel printscreens. Foto’s waren origineel…knoop doorgehakt en wachten of ik een mooie baksteen zou krijgen. :sweat_smile:

Maar hier is ie dan!

Zal er later wat meer indrukken over schrijven. Foto’s zeggen ook veel :partying_face:

37 likes

Schitterende aanwinst, kerel! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Heb zelf de Solargraph-versie van dit model en is een van mijn favorieten!

2 likes

Cool ding!
Gefeliciteerd met deze NA. Op naar de volgende! :grin:

1 like

Gefeliciteerd; hele toffe kleur! Veel plezier ermee!

1 like

Geroosterd! Tof hoor. :+1::+1:

EDIT: Stomme autocorrect. Gefeliciteerd dus. :sob:

4 likes

Ja, schitterende BBQ dial :grimacing:

3 likes

Mooie aanwinst! Geroosterd!:joy:

2 likes

Erg fraai horloge, vooral die wijzerplaat zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Erg mooi…:+1:

1 like

Heerlijk, je bent lekker aan wisselen :wink: als ie ooit door mag, dibs :rofl:

1 like

Mooie Aquaracer dit! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd.

Zo een zou ik ook nog wel eens willen proberen.

Je hoeft hem niet gelijk te roasten he :rofl: :rofl:

2 likes

gefeliciteerd met je aquaracer

1 like

Beter van niet man, dit soort verse groenen moet je gewoon zo om de pols gooien. Topkleurtje!

2 likes

Gefeliciteerd! Heel erg mooi exemplaar!

1 like

mooie zeg! gefeliciteerd

1 like

Prachtige aanwinst. Mooie kleur. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Ik hou normaal niet zo van groen maar deze vind ik wel heel mooi. Veel plezier van deze N.A.

1 like

die kleur springt er mooi uit,
draag hem met plezier

1 like