NA: Tag Heuer Aquaracer Professional 200 Date - Quartz

Wow, wat een gaaf horloge is dit! Vrouwlief vond hem ook erg mooi en wilt nu de Lady versie hiervan :slight_smile: Ze is binnenkort jarig, dus wie weet. Ik had dit horloge nog niet eerder in mijn handen gehad, maar nam de gok maar, ook gezien de meerdere positieve reviews over de Aquaracer reeks. Afgelopen dinsdag mijn bestelling geplaatst bij een Italiaanse horlogedealer op Ebay en vanmiddag kunnen ophalen bij DHL locatie. Ik had niet verwacht dat het zo snel bezorgd zou worden, dus dat was een positieve verrassing. En dan het horloge zelf.

Ik was zelf altijd een beetje terughoudend richting Tag en kende het merk alleen van F1/Verstappen en de Monaco natuurlijk. Mijn beeld van Tag begon langzaam wel te veranderen naarmate ik meer foto’s en ervaringen las op dit mooie forum en zelf maar is ging kijken wat het merk qua aanbod had. Een paar maanden geleden kwam ik dit model tegen op hun website en het zaadje was meteen geplant. Prachtige summer vibes kleur, mooi afgewerkt en geproportioneerd, datum stoort niet en is juist weer iets anders, en 40mm. Quartz kon ik mij uiteindelijk ook overheen zetten, omdat ik al een aantal automaten heb en qua nauwkeurigheid is geen betere toch. Na eerst drie en half links te verwijderen zat het horloge ook als gegoten om mijn net 18cm pols. Ik heb wel één pinnetje krom weten te slaan toen ik de band weer aan elkaar probeerde te krijgen, dus als iemand weet waar ik zo’n ding kan bestellen, dan hou ik mij aanbevolen. Bezel voelt stevig aan en draait soepel. Horlogeband heeft ook een microadjust. Ik ben al met al er erg content met mijn NA. En dan nu de foto’s

65 likes

Zeker! Lentekriebels. Fraaie TH, lekker frisse wijzerplaat(kleur). :star_struck:
Veel draagplezier.

1 like

Hele mooie, veel plezier ermee

1 like

Een zeer mooie aqua. Van harte.

1 like

Prachtige kleurstelling ook, veel draagplezier

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sportieve aanwinst, die er magnifiek uit ziet!!

Ik wens je er een langdurige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Super coole Aquaracer :dolphin:

Veel draagplezier!

1 like

Hele mooie plaat Gongratz !

1 like

Sowieso heerlijke serie, deze Aquaracers! Deze heeft wel een heel lekker kleurtje en staat je goed! Geniet ervan!

1 like

een mooie uitstraling,
draag hem met plezier

1 like

Mooi zeg! Staat goed, heerlijke kleur. Quartz, ach, sommigen willen niets anders :). Niks mis mee toch.

1 like

Waanzinnig mooi!!!

1 like

Mooie aanwinst. Prachtige wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

@FinalBob Dank je wel. Zeker niks mis met een quartz horloge. Ik kan beide zeker enorm waarderen.

Dank jullie wel
:100:%
:fist_right: :fist_left:

Mooi! Gefeliciteerd

1 like

Dank je wel @JohnnyBravo

1 like

Gefeliciteerd en je kan uiteraard een pin verwijderen uit de schakels die los zijn en daar die kromme intikken.

2 likes

Hele mooie Tag, veel draagplezier :+1:

1 like

Dank je wel. Goede tip,dat ga ik eerst even proberen

1 like