NA: TAG Heuer Aquaracer - Professional 300 Date

Gisteren was het dan zover: de aankoop van mijn eerste “luxe” / “big brand” horloge. En dat is een Tag Heuer geworden. Mijn vader en ik vonden Tag Heuer altijd al een prachtig merk, mede door de sponsoring van onze favoriete F1-coureur Max Verstappen. Het is geen F1-model geworden (sorry pap :wink:), maar wel een schitterende Aquaracer. Echt een plaatje om te zien.

Wat mij direct trok was de combinatie van de witte sunburst-dial met de subtiele gele accenten,

Helaas kan mijn vader er niet meer bij zijn, maar ik weet zeker dat hij deze keuze volledig had goedgekeurd. :raised_hands:

Youri 22

15 likes

Leuke aanwinst. Mooie wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie keuze!!!

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Snap ik! Prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Ben er zeker blij mee, was in de Tag Heuer Boutique in Outlet Roermond en ik moet zeggen overall was het een hele coole ervaring😆

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je “zoals je zelf zegt” eerste “Luxe Horloge”.
Het is een bijzonder fraaie aanwinst geworden.
Mooi hoor!!

Ik wens je veel draag genoegen.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie aanwinst :ok_hand: veel draagplezier!

Gecondoleerd. Dat moet kut zijn. Voor mij was het al enorm klote op m’n 30e, maar jij bent er veel te vroeg bij. Het spijt me oprecht dat te horen.

Gefeliciteerd man. Aquaracers zijn gewoon leuk, en het feit dat je een binding met je pa eert met deze aankoop is natuurlijk de kers op de taart. :+1:

Draag 'm in goede gezondheid, en dat je er maar veel plezier van mag hebben.

You chose wisely. :slight_smile: