NA: Tag Heuer Aquaracer

De WAP2011 om precies te zijn, overgenomen van @vrieskist. Het was liefde op het eerste gezicht: ik was al een tijdje aan het dubben: ik draag het liefst duikers, maar de steinhart die ik hd was weer te sportief en dik voor onder een overhemd. De seiko dresser was netjes genoeg, maar gewoon niet helemaal mijn ding. Dan de maat: ik hou niet van kleine dials, maar ik heb wel dunne polsen dus te grote klokken werken niet voor mij. En tenslote de behoefte om toch eens iets uit de prijsklasse rond de 2k te proberen…

Et voila: een nette, platte duiker met 41mm witte dial zodat hij groter lijkt, en korte lugs zodat hij niet over de pols reikt!

Eerste indrukken: de afwerking is toch echt weer wat anders dan in het segment rond de 1000. De band alleen al is een wereld van verschil. Verder heel blij met de maat en stijl; wordt voor mij echt een one size fits all oplossing!

Oh, en daarnaast: best wel een bandenmonster; even wat verschillende geprobeerd:

Maar nu nog 1 vraag; ik wil graag een mooie blauwe band voor deze klok. Liefst gevuld leer maar wel waterdicht, met wit stiksel. Probleem: mijn 17cm polsen vragen echt om een 110/70 band. Iemand een idee? Hirsch heeft wel wat, maar niet veel…

32 likes

Gefeliciteerd, leuke aanwinst! :+1:

1 like

Mooi horloge! Veel plezier er mee.

1 like

Mooie aanwinst, top klok

Draag de mijne ook veel

6 likes

Ik heb zelf deze https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Navigator-Horlogebandje-voor-Breitling-Vouwsluiting-Italiaans-Kalfsleer-Blauw/?classid=

Schitterende band van Hirsh idd en past prima om mijn 17cm pols.

1 like

Ontzettend moooe plaat, chapeau!

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan. Hier z’n broer.

5 likes

Gefeliciteerd mooie aquaracer!!

1 like

Die wou ik binnenkort is gaan passen, ik vind het een heel mooi model!

2 likes

Tof horloge; gefeliciteerd!!!
P.s. op staal dragen! :smiley:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Heel veel plezier ermee! Met de groeten van z’n neef

6 likes

Mooi horloge! Veel plezier ermee.

1 like

Pff, ook mooi hoor, in het grijs!

1 like

Ook mooi hoor, met de ceramische bezel! Heel andere klok zo!

1 like

Mooie aanwinst! Witte wijzerplaat doet hem goed👌

1 like

Mooie aquaracer, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze NA. Een mooi horloge. Ik heb er ook nog een bod op gedaan, maar jij was blijkbaar de hogere bieder :wink:
Heel veel draagplezier toegewenst. Laat hem vooral nog zo nu en dan zien, zodat ik op afstand nog een beetje mee kan genieten.

1 like

Clover straps kan alles maken wat je wel. Als je Instagram hebt, zou ik daar even kijken.

Prachtige uurwwerken zie ik in dit topic
Op staal heeft dan weer mijn voorkeur.
gefeliciteerd ermee

1 like