NA Tag Heuer Aquaracer

Zojuist thuis gekomen met een nieuwe aanwinst om de pols :hugs: Vind het met mijn smalle polsjes toch vaak lastig en vind ik vaak toch weinig keus.
Voorheen heb ik ook wel wat grotere horloges gedragen, zoals bijv. Omega Seamaster Non Americas Cup, maar tegenwoordig is mijn smaak toch wat kleiner. Ook ben ik best kritisch op modellen en merken, dus maak het mezelf ook niet per definitie makkelijk :sweat_smile:
Maar deze vond ik meteen mooi op de pols. Sportief chic, zonder too much te zijn. Goed draagbaar, ook op het werk en een automaat (Caliber 9).

Tijd voor een fotootje:

39 likes

Dat is een mooie. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd!
Beetje grijs voor mij.
Maar veel plezier er mee

1 like

Dank je :blush: Moet toegeven dat deze foto hem geen eer aan doet :see_no_evil: Zal eens kijken of er een beter plaatje gemaakt kan worden.

Edit: Wederhelft heeft even nieuwe plaatjes geschoten :+1:

9 likes

Hele mooie Aquaracer :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Chique! Veel draagplezier :+1:

1 like

Ik wist niet dat een dergelijke uitvoering bestond. Heel bijzonder. Hoewel mooie foto’s, vermoed ik dat hij in het echt nog meer de show steelt. Enjoy!

1 like

van harte met je nieuwe aanwinst :blush:
ga je veel plezier mee hebben

1 like

De wave dial combineert mooi met de “steentjes” :ok_hand:

De foto die de wederhelft gemaakt heeft is wat donker… verhuis er eens mee naar de vensterbank; volle bak daglicht op zoeken met een lichter ondergrondje :v:t3::sunglasses:

1 like

Supermooi!

1 like

Dat ziet er een stuk beter uit. Zo is hij wel mooi.

1 like

Is hier ook hf lid of niet :nerd_face: Iets met meester op zee :face_with_monocle::innocent:

1 like

:sweat_smile: Goed geraden! :+1:

1 like

De Breitling verraadde het :sweat_smile: Ik heb een collega die daar ook een beetje naar zit te loeren :sunglasses:

1 like

Mooie Tag, gefeliciteerd…:clap:t3:

Zeldzame verschijning!

1 like

:grin: Moet zeggen dat de Chronomat mij ook prima bevalt. De blauwe plaat klapt er echt uit en de rouleaux is geweldig. Heb de oude rouleaux gehad en was blij verrast dat hij weer leverbaar werd. Ik had gehoopt dat de 36 mm mij goed zou passen. Het feit dat dat een automaat is, vind ik een plus. Helaas echt veel te groot, je zag de hele band niet meer :worried:. Daarom 32mm quartz. Als je collega hem gaat passen, is zij (of hij​:wink:) zeker verkocht.

1 like

Ziet er heel chic uit :kissing_smiling_eyes: :ok_hand:
Ik kende dit model niet

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Sportief met een Chique uitstraling!!
Een gezaghebbende aanwinst voor jarenlang horloge plezier!!
Ik wens je er een memorabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Die wave dial vind ik echt prachtig.
De aquaracer is een goede keuze👍🏻

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Mooie aanwinst, veel plezier ermee!!

1 like