NA: Tag Heuer Aquaracer

Om mezelf te trakteren na het afsluiten van een lastigere periode was ik me aan het oriënteren op een nieuw horloge.

Op internet kwam ik onder andere op de Hydroconquest en de Aquaracer uit.
Bij horloges van deze bedragen vind ik het toch prettiger om ze eerst in het echt te zien dan ze van een plaatje te bestellen. Mede door positieve berichten op dit forum ben ik zo’n drie weken geleden bij van Baal in Nijmegen langs geweest. Daar ben ik heel netjes geholpen en heb een leuk gesprek gehad over onder andere de uurwerken in de Longines en Tag Heuer. Conclusie was dat het uurwerk van de Longines net wat beter/netter is en een langere onderhoudsinterval heeft. Maarja die Aquaracer is wel heel erg mooi….

Thuis nog maar eens goed over nadenken. Maar wat is die Aquaracer mooi….

Later toch de balans door laten slaan naar de Aquaracer. Dat hij dan vaker onderhoud nodig heeft en dat er een vrij standaard uurwerk in zit is dan maar zo.

Wel wilde ik graag de stalen band en de rubber band erbij. Ik heb gekozen om de Aquaracer op rubber te bestellen en de stalen band er los bij te bestellen. Blijf toch een nederlander. De banden kosten namelijk nagenoeg hetzelfde terwijl het horloge op rubber lager geprijsd is.

Afgelopen woensdag het horloge op kunnen halen. Wel jammer van de andere horloges want die liggen al vanaf woensdag in de kist. Wat is die Aquaracer mooi….

109 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !

1 like

Top horloge, gefeliciteerd

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd en veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd Roland met je mooie NA. Leuk zo’n Aquaracer. :+1:t2: Geniet ervan en hopelijk liggen de moeilijke tijden nu achter je

1 like

Mooie TH. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier in goede gezondheid!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie cadeau aan jezelf.

1 like

Prachtig horloge, veel plezier van je NA

1 like

Erg mooi ding die aquaracer. Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge :+1:
En bijpassende motor :wink:

1 like

Proficiat.:ok_hand:

1 like

Gave Tag :+1:

1 like

Aquaracer is top! :+1: Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd! Vooral met het afsluiten van de periode!
En heel mooi horloge :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst! :sunglasses:

1 like

Topper hoor! Geniet ervan

1 like

Tof, gefeliciteerd

1 like

Prachtig!

1 like

Heel tof, die Duc mag er ook wezen :ok_hand:

1 like