Sinds ik lid ben op het forum heb ik al verschillende NA gedaan, maar ben er nooit aan toegekomen om er daadwerkelijk een topic voor te maken.
Eerlijk gezegd ben ik er ook niet heel goed in.
Ik ben een liefhebber van verschillende merken en horloge stylen maar kom om de een of andere manier toch altijd weer bij de duikers terecht.
De meeste tijd op het forum besteed ik dan ook in de squale kroeg aangezien ik daar ook diverse horloges van heb (gehad).
In die kroeg zitten verscheidene stamgasten met allemaal dezelfde interesse in squale (hoe kan het ook anders) maar soms zie ik daar ook andere prachtige foto’s van andere merken voorbij komen.
Waaronder, u raadt het al… jawel Tag Heuer. (Bedankt @TagEd )
Ik ken het merk al jaren, uiteraard vanuit de F1 maar ook van mensen om mij heen. Zelf heb ik mij er nooit echt in verdiept maar als je dan steeds vaker plaatjes van mooie horloges voorbij ziet komen dan gaat het om de een of andere manier toch kriebelen.
Na wat wikken en wegen op zoek gegaan naar wat nu het juiste model voor mij zou zijn.
Ik wist wat ik wilde dus maakte een lijstje.
- Niet groter dan 41mm (polsjes van 17cm)
- Een duiker want ik ben gek op zwemmen met de kids.
- Kleur, het liefst zwart aangezien ik al een blauwe BB heb.
Ja en dan wat moet het worden? Automaat? Of toch een quartz vanwege het gemak?
Nou aangezien ik alleen horloges in de avonduren en weekenden draag vind ik het toch wel fijn dat ik een horloge heb dat ik gewoon om kan slingeren. En quartz is uiteraard ook een stuk goedkoper
En toen ben ik op zoek gegaan zowel hier in het blauw als op een paar verkoopsites.
Een hoop gave modellen tegengekomen maar ik ben toch altijd wel erg gecharmeerd geweest van de aquaracer.
En toen vond ik er 1, een recent model in een helle nette staat en ook nog als complete set voor een mooi prijsje.
Nou de rest is geschiedenis zal ik maar zeggen.
Dan maar wat foto’s voor de sfeer, ik hoor altijd dat die het wel goed doen hier
Bedankt voor het lezen en een fijn weekend allemaal!