NA Tag Heuer aquaracer

Oneerbiedig gezegd heb ik deze Tag verkregen als ‘bijvangst’ bij een ruil. Nu dus om de pols om te kijken of hij mag blijven of dat hij het nest weer mag verlaten. Ik moet zeggen dat de eerste indrukken toch erg goed zijn. Het grijs staat hem goed en de lamellen zorgen samen met de gefaceteerde indices voor veel diepte op de dial. Verder alles prima afgewerkt. Ook vind ik het wel leuk om weer een duiker met een complete stalen bezel te hebben. Dat ziet er toch altijd heel anders uit dan een gekleurde inlay. Aan het begin deed het me zelfs een beetje denken aan de Seiko monster die ik een paar jaar geleden heb gehad :stuck_out_tongue: .

De andere aanwinst van de ruil gaat waarschijnlijk morgen om de pols, dus daar zal dan ook nog wel een NA topic van komen.

11 likes

Knap! Vooral de grijze wijzerplaat staat super!

1 like

Gaaf ding!! Ik heb em ook zeker overwogen!

Edit-wat ik wel maf vind is dat ze dit marketen als een Calibre 5. Tag heeft het uurwerk toch niet zelf gemaakt?

Heel goed! Grappig dat deze het eerst van beide aan de beurt is.Enjoy!

1 like

Tja, over de ander bestaat geen twijfel. Deze moet zijn sporen nog verdienen :wink:

2 likes

Tag heeft best mooie klokjes en deze vind ik er eentje van. Deze zou zeker bij mij in het nest blijven!

1 like

Supermooi ding hoor!

1 like

Mooie stijlvolle duiker, gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi klokje gefeliciteerd .

1 like

Mijn beste,

Inderdaad een magnifieke wijzerplaat!!
Veel succes ermee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Tja, ik denk dat marketen hier inderdaad het goede woord is. Veel merken geven nou eenmaal een eigen naam aan hun calibers, ook als deze grotendeels extern worden ingekocht.

Maakt ook niet uit! Tof ding!

Deze zou bij mij wel mogen blijven. Prachtig horloge!

1 like

Mooie TAG :+1:

Mooie wats. Staat misschien ook wel tussen mijn wensenlijstje. De grijze moet je live zien denk ik. Kan best mooi zijn. :wink:

Leuke set met de Nomos;
Een Dresser en een Sportieve :+1:

1 like

Heel erg mooi

Ik heb al vaker getwijfeld tussen zo’n Aquaracer en een SMP. Als ik je foto’s zo zie …

De twijfel is bij mij eigenlijk weg. Hij mag een tijdje blijven :thumbsup:

1 like

Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van deze uitvoering, lekker rustig met toch veel details