NA: Tag Heuer Autavia

Knappe Autavia! Geniet er van

1 like

Dank je wel!

Zo wat een prachtig horloge met die te gekke dial… :heart_eyes: :+1:.
Van harte gefeliciteerd en waanzinnig veel plezier ermee.
De perfecte keus vind ik.
En bedankt voor je leuke verhaal erbij.

1 like

200w
200

Terecht. Leuk ding. Gefeliciteerd!

1 like

Dat vind ik wel wat lastig te beantwoorden. Ik probeer ze allemaal in enige mate van evenredigheid draagtijd te gunnen.
Ik merk dat ik van de meeste aanwezige exemplaren echt kan genieten, waardoor ik ze dan ook meerdere aaneengesloten dagen draag (voorgeen was het echt dagelijks wisselen).
Daarom ben ik ook wel kritisch(er) met nieuwe aankopen; het moet ook echt een aanvulling in de collectie zijn waar ik ook een bepaald gevoel (ik noem het zelf vaak ‘een vonk’) mee moet hebben.

Er zijn een aantal horloges die gewoonweg niet meer de voorkeur hebben en dat zijn dan ook de exemplaren die eruit zullen gaan…waar ik binnenkort maar eens tijd voor moet maken.

‘Toevallig’ heb ik daar recent een keer aan gedacht, maar dan vind ik het onmogelijk een keuze te maken welke die ene dan zou moeten zijn. Dus nee, dat is niets voor mij. Ik vind teveel mooi.

1 like

Dank je!

Dat inplannen van polstijd is wellicht wat overdreven benadrukt met die woordkeuze, want vandaag is die reeds aan de beurt.
Het was meer dat de keuze van de dag nog niet was gemaakt.
Met meerdere keuzemogelijkheden kan het wel eens duren…ik maak de keuze nog wel eens een dag of twee vantevoren. Dus het had ook zomaar later deze week kunnen liggen.
Ik houd er geen agenda of roulatieschema op na, als die indruk is gewekt :wink:

Dank je!

2 likes

Leuk verhaal en gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Veel plezier ermee. Van 40 naar 15, heb je dan nu geen horlogedoos met 25 lege vakjes (die weer opgevuld willen worden) :grin:

1 like

Ehh, gewoon dragen die handel!

Prachtige aanwinst, congratz!

1 like

Super strak! En erg gaaf op dat leer. Veel plezier ervan :cake:

1 like

Moui horloge en mooie kleurstelling. Enjoy!

1 like

Prachtig!

1 like

Knappe TAG! Ga je veel plezier van hebben!

1 like

Dank allen :+1:

Nee hoor. Dat is ‘opgelost’ door 2 nieuwe boxen met 8 plekken per stuk aan te schaffen.
Er zijn dus een stuk minder lege plekken over (als ik die 2 20-stuks-boxen verstopt laat :crazy_face:).
De vitrinekast heb ik bij de kinderen in gebruik gegeven, dus ook daar roepen mij geen lege plekken toe. :grin:

Gaat in waarde stijgen :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik kende hem niet, maar ik vind het een prachtig horloge. Geniet er van!

1 like

Prachtige aanwinst ,leuke introductie met achtergrond informatie,dus proficiat! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe NA.

2 likes

Veel draagplezier!

1 like

Mooie aanwinst mooie kleuren hoor :+1:

1 like

Vind de dial wel heel tof! Geniet ervan!

1 like