Dat noemen we ook wel een vignette dial
Heel mooi horloge heb je daar gekocht
Dat noemen we ook wel een vignette dial
Heel mooi horloge heb je daar gekocht
Een van mān lievelings horloges. Ik dacht vroeger de blauwe mooier te vinden, maar deze versie is de blauwe aan het overstijgen. Top horloge. Geniet ervan.
Hoe ben je tot de kleur gekomen? Hadden ze ām liggen of heb je ām speciaal besteld? In ieder geval erg gaaf en ik wens je veel draagplezier!
Oh nice ik wist niet dat TAG Heuer dit ook (net als IWC) had!
Erg mooi horloge
Nogmaals en ook jullie bedankt!
Ze hadden meer variaties liggen, waaronder de bronzen kast, maar ook de stalen versie met de blauwe plaat.
Blauw is al oververtegenwoordigd in de collectie (iets wat toch wel een repeterend probleem isā¦) dus die viel om die reden al af.
Deze kleur had ik al eerder bekeken en zo viel alles nu op zijn plek. Dit is daarmee een mooie toevoeging aan mijn collectie.
Ik ben nog (maar niet heel actief) op zoek naar een mooi horloge met een zwarte plaat en ik wil ruimte maken in de collectie. Er is weer wat onrustā¦en dat terwijl ik juist al ben teruggegaan van 40+ exemplaren naar nog geen (of nu dan wel) 15 stuks.
Voor die zwarte zijn al wat opties voorbij gekomen in het blauwe deel hierā¦
Nondeju, wat een schoonheid!!
Die dial en caseback daar word je toch vrolijk van.
Draag hem met trots!!
Mooie aanwinst hoor. Geniet er van
Poh! Wat een aantallen! Welke draag je het meest?
Wel eens overwogen om terug te gaan naar 1?
Werkelijk prachtig hoor, geniet ervan!
Knappe Autavia! Geniet er van
Dank je wel!
Zo wat een prachtig horloge met die te gekke dialā¦
.
Van harte gefeliciteerd en waanzinnig veel plezier ermee.
De perfecte keus vind ik.
En bedankt voor je leuke verhaal erbij.
Terecht. Leuk ding. Gefeliciteerd!
Dat vind ik wel wat lastig te beantwoorden. Ik probeer ze allemaal in enige mate van evenredigheid draagtijd te gunnen.
Ik merk dat ik van de meeste aanwezige exemplaren echt kan genieten, waardoor ik ze dan ook meerdere aaneengesloten dagen draag (voorgeen was het echt dagelijks wisselen).
Daarom ben ik ook wel kritisch(er) met nieuwe aankopen; het moet ook echt een aanvulling in de collectie zijn waar ik ook een bepaald gevoel (ik noem het zelf vaak āeen vonkā) mee moet hebben.
Er zijn een aantal horloges die gewoonweg niet meer de voorkeur hebben en dat zijn dan ook de exemplaren die eruit zullen gaanā¦waar ik binnenkort maar eens tijd voor moet maken.
āToevalligā heb ik daar recent een keer aan gedacht, maar dan vind ik het onmogelijk een keuze te maken welke die ene dan zou moeten zijn. Dus nee, dat is niets voor mij. Ik vind teveel mooi.
Dank je!
Dat inplannen van polstijd is wellicht wat overdreven benadrukt met die woordkeuze, want vandaag is die reeds aan de beurt.
Het was meer dat de keuze van de dag nog niet was gemaakt.
Met meerdere keuzemogelijkheden kan het wel eens durenā¦ik maak de keuze nog wel eens een dag of twee vantevoren. Dus het had ook zomaar later deze week kunnen liggen.
Ik houd er geen agenda of roulatieschema op na, als die indruk is gewekt
Dank je!
Leuk verhaal en gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Veel plezier ermee. Van 40 naar 15, heb je dan nu geen horlogedoos met 25 lege vakjes (die weer opgevuld willen worden)
Ehh, gewoon dragen die handel!
Prachtige aanwinst, congratz!
Super strak! En erg gaaf op dat leer. Veel plezier ervan
Moui horloge en mooie kleurstelling. Enjoy!
Prachtig!