In mijn collectie ontbrak nog een GADA horloge. Go anywhere, do anyrhing. Een horloge dat sportief is maar ook bij een overhemd past. Met een wijzerplaat die zich makkelijk laat combineren. Zwart, blauw, champagne en donkergrijs zat al in de collectie dus zilver zou een mooie aanvulling zijn.
En in de Netflix film The Gray Man zag ik mijn volgende NA aan de pols van Ryan Gosling. De Tag Heuer Carrera Calibre 5 in het grijs. Voor de gray man in de film was het horloge zeker een alles kunner, dus voor deze grijze man vast ook.
En met 39mm een fijn formaat voor mijn pols. De verzameling bevat geen enkel horloge > 40mm en dat bevalt perfect.
Ik ben erg blij met deze NA en als van de week mijn SKX013 binnenkomt heb ik weer een heerlijk zestal tot mijn beschikking.
Mooi horloge, en de film schijnt ook goed te zijn
Klopt, de film vorige week gezien. Erg vermakelijk en continu actie.
Mooi horloge! Veel plezier ermee!
Mooie aanwinst, geniet ervan
Stijlvol en sportief! Geniet ervan!
Ik heb The grayman ook gezien en vroeg me al af wat voor horloge Ryan om had! Tof zeg.
Benieuwd hoe hij bevalt. Veel draagplezier
Mooi horloge. Stijlvol en toch sportief. Vanavond Netflix maar even aanslingeren en het horloge in actie zien
De mijne, eentje van het begin van mijn verzameling.
Gefeliciteerd! Ik ben nog steeds erg blij met de mijne, uit de vorige serie. Fraai, mooi afgewerkt en ondergewaardeerd horloge. Gaaf ook dat dit nu een filmhorloge is geworden. Zo krijgt het, ook onder een breder publiek, de aandacht die het verdient.
Zeker mooi horloge. Lekker rustig en leuk om naar te kijken.
Mooie klok. Heel neutraal, inderdaad een GADA. Geniet ervan!
Van harte met je nieuwe aanwinst! Ik wens je er veel draagplezier van.
Héél gaaf! Gefeliciteerd! Wat is je polsomtrek? Staat je erg goed
Ik heb de blauwe in 41mm, een pareltje!!
Maar die Breitling van Rugter is ook niet te versmaden!
Van harte met de NA! Veel draagplezier.
Gefeliciteerd Rutger met deze hele mooie NA. Mooie toevoeging aan je collectie deze TH Carrera
Mooie aanwinst, gefeliciteerd! Ik had de film onlangs ook gezien en was direct in de verleiding. Nou ja, ooit komt het er wel van…
Veel plezier ermee!