ik moet zeggen, hij heeft wel wat ![]()
zeker die blauwe ![]()
draag hem met plezier
Ja, snap wel dat je voor deze blauwe gevallen bent. Enne, bijzonder mooi trio zo bij elkaar.
Geniet ervan en veel draagplezier gewenst!
Heel mooi, gefeliciteerd
Dat is stiekem toch wel een hele gave verzameling zo. Een collectie binnen je horloge collectie zeg maar.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA, geniet ervan!
Erg gave carrera! Van harte!
Persoonlijk had ik bij de blauwe versie liever witte subdials gezien en net zo’n racing band als op de zwarte (in het blauw dan).
Geweldige aankoop, Ed!
Een prachtige Tag Heuer waar je terecht lang naar uitgekeken hebt! ![]()
Prachtig! Gefeliciteerd!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geen toepassing voor een chrono zie in mijn leven, maar de Skipper blijft aan me knagen, dus ze hebben wel wat idd ![]()
Mooi verhaal weer Ed! Gefeliciteerd met en veel draagplezier maar dat zal wel lukken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel en komt goed!
Thanks! En ja, die is ook top!
Dankjewel! En ja, dat zou ook een mooie versie kunnen zijn. Wie weet komt zoiets nog. Misschien als LE ofzo. Qua band denk ik dat ik, op den duur misschien een lederen, bruine perforated rally er eens aan ga proberen. Dat staat 'm, volgens mij, heel goed.
Zoiets, bedoel ik.
Haha, dankjewel! En gaan we doen! ![]()
Prachtig. Ooit een jaar of 20 terug zelf een Carerra gehad (eerst ‘luxe’ horloge), maar die geflipt.
De Glassbox is echt wel vele malen mooier.
Heeel erg mooi en wat mij opvalt is dat ALLES klopt aan het horloge. Maat, kleur, wijzers, pushers, datum, bandje. Van harte gefeliciteerd ![]()
Gefeliciteerd, helemaal geweldig ![]()
Prachtig. Je mag nu je naam wijzigen in Sir Tag Ed.
Zeker mooi, veel draagplezier
Mooie aanwinst!
Mooie aanwinst! Het engelse gezegde; ‘Put your money where your mouth is.’ maak jij met recht waar! ![]()
Proficiat met deze mooie NA !
Altijd leuk om jouw passie voor dit (imo underrated) merk te zien! En een prachtige NA dit.
Oprecht gefeliciteerd!
Prachtig horloge van een topmerk! En wat gaaf dat je nu “alle” 3 de uitvoeringen hebt. Veel draagplezier!