Dikke proficiat…de glassbox is inderdaad heel geslaagd! Je hebt een mooie collectie, heel tof! ![]()
Proficiat,veel draagplezier.
Tof horloge , van goede kwaliteit. Heb een klein aantal van deze uurwerken gereviseerd en ik vond het constructief echt goed gedaan. Met hier en daar best vreemde en geinige oplossingen maar al met al was ik positief verrast.
Veel plezier ervan.
Gefeliciteerd, wat een prachtig ding en komt goed tot zn recht in dit trio ![]()
Nogmaals gefeliciteerd Ed. En een prachtig trio zo, mag je trots op zijn.
Mooi ook dat je 3 jaar lang hunkert naar de zwarte versie, en de ochtend (nacht) voordat het zo ver is wakker schrikt en wisselt naar de blauwe versie.
Veel draagplezier!
Goedemorgen! ![]()
Eerst even ’ n plaatje, van eerder vanmorgen.
![]()
![]()
Nou ja, omdat ik dus ineens bedacht dat de reverse panda teveel overlap zou hebben met de Autavia. En ben blij dat ik dat heldere moment nog even had. ![]()
Da’s goed om te horen en gaaf om te zien! ![]()
Zin om even te elaboreren?
Zo even wat me nog bij stond, om de hoogtelucht van de balans te vergroten of te verkleinen is er een assortiment hele dunne schijfjes die onder de balanskloof geschoven worden, best ongebruikelijk maar doeltreffend.
De chronograph wiel word als een van de laatste onderdelen van boven in het uurwerk geplaatst , wat dus handig bedacht is, mocht daar ooit wat mee aan de hand zijn dan kan je er makkelijk bij zonder het hele uurwerk te moeten demonteren.
Wat gaaf dat je hem eindelijk in bezit hebt! Gefeliciteerd! Prachtig deze blauwe kleurstelling ook. Je gaat er ongetwijfeld ontzettend van genieten de komende jaren. De mijne draag ik inmiddels al ruim 2 jaar met veel plezier, de favoriet van de collectie.
Van harte, schitterend horloge! De reverse panda staat bovenaan mijn verlanglijstje.
Beauty…
Geniet ervan!
Buitengewoon mooi, geniet ervan
Lekker heur ![]()
Prachtig horloge, heel veel draagplezier.
Ook een mooie maar met 39mm
Waarom heb je voor de uitvoering met blauwe wijzerplaat gekozen?
Zelf vindt ik de positie van de datum in de wijzerplaat van de zwarte uitvoering
minder handig gekozen omdat de seconden wijzer er altijd overheen staat.
Yes! Dankjewel! Ontzettend blij mee!
Ja, de reverse panda blijf ik ook geweldig vinden!
Dankjewel, man!
Stond bij mij ook lange tijd bovenaan.
Thank you!
![]()
Ja, dat heb ik, eigenlijk op het allerlaatst, gedaan omdat ik ineens bang was dat de reverse panda wel erg veel overlap zou hebben met m’n (eveneens reverse panda) Autavia. En de blauwe (b)leek dus de beste keuze.
Begrijp wat je zegt. Maar ik vind juist de verwijzing naar de vintage Dato 12, die TAG Heuer hiermee maakt, wel heel leuk en het is gewoon lekker eigenwijs en niet doorsnee. Daar hou ik op zich wel van.
Nog even een plaatje van m’n (eveneens 39mm) Carrera driewijzer, die ik al weer heel wat jaartjes heb en dus m’n Carrera Glassbox.
Fijne zondag, iedereen! ![]()
Oeeeeee wat een set! Heerlijk!