NA Tag Heuer Carrera

Hoi,
Toen ik een jaar of tien geleden door een vriend die altijd replica’s droeg, geïnteresseerd raakte in horloges, begon ik ook op die replica sites te kijken voor een leuk horloge.
Toen sprak dit model me al heel erg aan,
Na me meer verdiept te hebben in de horlogerie ben ik uiteraard niet voor een replica gegaan maar een mooie originele Oris TT1 diver date gekocht die was een stuk betaalbaarder dan een Carrera. Deze Oris heb ik nog steeds en draag hem nog met veel plezier.
Een tijdje terug begon het weer te kriebelen en ben gaan kijken naar mooie Carrera.
Na wat speuren een mooi exemplaar voor een nette prijs gevonden en meteen gekocht.
Niet iedereen is fan van het merk maar ik vind dit model een soort klassieker :slight_smile:
Hierbij een matige foto :smirk:
Groet Koen
THC

44 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

Oh jee. Het R-woord… :rofl:
Mooie aankoop !
Ook leuk om te lezen dat je via de R-route in de horlogerie terecht bent gekomen.
Door sommigen hier wordt er nogal hysterisch over gedaan, maar ze hebben wel degelijk een functie, die R’s.
Goeie koop, de Heuer, en hij is mooi, heel mooi !

1 like

Gefeliciteerd met je NA, geniet er van :+1:

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Veel draag-plezier met deze sportieve beauty.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met de aanwinst, en dat je er nog lang van mag genieten!

Gefeliciteerd met een top aanwinst !!

Ben persoonlijk niet zo fan van het merk inderdaad, maar de Carrera vind ik toch echt een prachtig horloge. Gefeliciteerd met de aankoop!

1 like

Prachtig! En niet iedereen hoeft fan te zijn van elk merk en/of model. Als jij hem gaaf vind is dat het belangrijkste.

2 likes

Prachtig

Toppertje die Carrera en zeker een klassieker!:+1:t4:
Ik heb zelf de CV201AH Carrera Cal.16 met lederen band, voor mij DE Carrera van Tag.
Ook nog een Heuer Carrera Cal 5 chronometer in het bezit, een prachtige dresser.

Gefeliciteerd met je NA. Ik blijf een zwak houden voor TAG Heuer ondanks dat ik mijn Carrera Cal.1887 net, met enige weemoed, verkocht heb.
Veel plezier met je aanschaf!

Mooi merk, schitterend horloge. Goed gedaan!

Toppertje :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Heel mooi!

Dat geldt voor alle merken, gelukkig ook maar. Lang geleden - in zeg maar een vorig leven - had ik een Tag Heuer F1 quartz, ik heb er altijd een beetje een zwak voor gehouden.

geniet van je dikke Carrera!

Mooi horloge! Geniet ervan!

Heel mooie Tag Heuer !

Enjoy :facepunch:

Heel mooi, enjoy👌🏽