Ik ga vloeken in de kerk; ik heb een smartwatch aangeschaft.
Ik heb niets te klagen over mijn huidige collectie Zwitserse rakkers; voor elke gelegenheid wel een mooi exemplaar. Toch snak ik heel stiekem wel eens terug naar de tijd dat ik een Apple Watch had; toch wel handig zo af en toe.
Een Apple Watch gaat het echter niet meer worden voor mij (ook al is deze vele malen functioneler dan die van het horloge waar ik nu voor gekozen heb). Ik ben al jaren gecharmeerd van de TAG Heuer Connected; al is het omdat ik het een mooie fusion vind van een horloge/smartwatch. De aanschafprijs weerhield me er echter altijd van om er eentje aan te schaffen. Nu met de komst van de nieuwste versie (de Connected E4) heeft TAG Heuer de Connected E3 wat goedkoper gemaakt.
Toch maar eens de knoop doorgehakt dus. Een lekkere (digitale) daily beater met de look and feel van een mooie TAG Heuer en de handigheidjes van een smartwatch.
Qua onboxing maakt TAG Heuer er in ieder geval een feestje van:
Mooie smartwatch. Ik heb een Garmin Epix 2. Praktisch en functioneel, vooral als sporthorloge maar niet met de “flair” van een Tag Heuer. Hoe lang houdt de accu?
Dat ben ik nu aan het uitvogelen. Het lijkt er op dat dit een zuinig dagje is waarin ik hem niet ook nog eens als activeitentracker gebruik. Ik heb overigens het scherm nu wel op ‘always on’.
Smartwatches vind ik meestal lelijk. Bovendien moet zo’n ding om de haverklap worden opgeladen. Maar deze is echt mooi. Veel mooier dan Apple watch en fitbit en dergelijke.
Veel plezier ermee.
Mooi slim horloge. Apart!
Ik ben een paar jaar geleden eens bezig geweest om een Frederique Constant Smartwatch Vitality te kopen, die o.a. je hartslag kon meten met een door Philips ontwikkelde sensor er in. Mijn zoon kon die met korting kopen via de personeelswinkel van Philips.
Heb er uiteindelijk toch van afgezien, mede ook vanwege het heel vaak laden van zo’n apparaat.
Gaaf ding, man! Al 30 jaar mijn favoriete merk. Ook wel 'ns aan een Connected gedacht. Maar ja, volgens mij zijn ze behoorlijk groot (en ik heb dus een bescheiden polsmaat) en tja, ik weet toch niet of ik nou heel blij word van een smartwatch. Maar, ziet er zeker gaaf uit! Veel plezier ermee en post vooral af en toe 'ns wat over je ervaringen!
Ziet er mooi uit, mooier dan menig andere smartwatch. Als je toch smart wil en ook watch wil dragen is dit een goede keuze. Ben ook benieuwd naar de accuduur. Want in de praktijk is de opgegeven duur niet altijd correct. Veel plezier van je aanwinst.