Mijn beste,
Een formidabele aanwinst, en een memorabele uitgifte!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Mijn beste,
Een formidabele aanwinst, en een memorabele uitgifte!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Leuke herinner bij je NA. Veel plezier ermee.
Hahaha dat klopt. De dresscode was ook eentje waar ik nog nooit van gehoord had. Smart Elegant.![]()
Aangezien ik een gast in een ruitjeshemd op de foto’s voorbij zag komen hebben ze gefaald in die dress code. Sterker nog, er staat een gast in spijkerbroek op het podium. Mijn hemel.
Wat onwijs gaaf, welke F1 persoonlijkheden waren er naast dhr Mekies ook nog? Heel veel draagplezier met je NA, maar met zo’n herinnering als je hem aanslingert zal dat zeker lukken.
Bofkont! ![]()
Hele gave en unieke ervaring! Gefeliciteerd ook met je NA, ik vind hem tof! ![]()
Jeetje nou. Die mensen hadden ze met pek en veren de zaal uit moeten bonjouren
Schandalig
Klinkt als een super leuk event! En sowieso een gave NA! Gefeliciteerd!
![]()
Van
en de fanatiekheid waarmee sommigen deze maar blijven spuien, zou ik me weinig aantrekken. Ik heb een Aquaracer met het Solargraph uuwerk en ben daar heel enthousiast over! En weet je, iedereen en z’n grootmoe heeft overal maar een (negatieve) mening over en vindt het nodig om iets dat een ander leuk vindt, eens even flink te gaan lopen afzeiken. Lekker schijt aan hebben! Want, veel belangrijker: jij vindt het een gaaf horloge (ik ook, hoor!) en jij geniet ervan! Dat is alles dat telt! Ik wens je dan ook nog veel plezier met deze lekker sportieve, zomerse oranje rakker!

Kijk zo doe relatiemanagement. Je voelt je als klant bijzonder en gewaardeerd.
En je hebt een ervaring aan je horloge die nooit meer weg gaat. Super gedaan van Tag Heuer.
En een lekkere zomer knaller erbij.
Calum Nicholas. Voormalig hoofdmonteur van Verstappen in zijn kampioenschapsjaren.
Wat ontzettend leuk, zowel het event als ook het horloge. Gefeliciteerd met je “speels-zomerse” Tag Heuer.
Super dat je naar zo’n event mocht en gefeliciteerd met je mooie NA!
Heb je, om hierheen te mogen, veel Tag Heuers gekocht?
Prachtig mooie ervaring!
Geweldige ervaring. Suk6 met je nieuwe aanwinst.
Prachtige ervaring en een prachtig horloge, geniet ervan!
Yep, en ik heb ook het stalen bandje erbij gekocht om hem “compleet” te maken. Misschien dat ik die ook eens erop zet binnenkort, maar voor nu bevalt het rubberen bandje mij geweldig!
Geweldig event, fraaie NA. Gefeliciteerd!