NA, Tag Heuer F1

na veel twijfelen, misschien, ja, nee toch besloten om deze aan te kopen.
is formule 1 met wekker.

18 likes

Leuk horloge, maar wel een beetje een kort verhaal. Ik mis een beetje het enthousiasme :wink:
Bevalt het horloge (zit-ie lekker?)? En wil je wat meer foto’s van je nieuwe aanwinst met ons delen?

3 likes

ik heb ze nog maar sinds vandaag, er zouden nog enkele schakels uit moeten. ik zal morgen enkele extra foto’s nemen. en ik ben dolblij met de aankoop. is een verhaal van heel lang, ik ben verliefd op tag sinds kind af aan.

6 likes

:no_mouth:

2 likes

Lange verhalen schuwen we niet

1 like

Laat horen :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe Tag Heuer. We wachten nog op de foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Congrats.

1 like

Ik ken dat. Al zo’n dertig jaar!:kissing_heart:

2 likes

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hier nog een enorme TAG Heuerfan! Ook, toevallig dit jaar, 30 jaar geleden besmet geraakt. :champagne:
Gefeliciteerd met dit gave horloge! Verdient zeker een paar mooie foto’s en een leuk verhaal! :slightly_smiling_face:

1 like

Heerlijk dit soort NA topics. Enthousiasme spat ervan af, mooie foto’s ook :grinning:

Gefeliciteerd
:ok_hand:

2 likes

Ik zal al even starten met het verhaal van heel lang geleden.
Lang geleden, toen ik nog een puber was, zal rond mijn 14 jaar geweest zijn, zag je op alle sportwedstrijden op tv, waar tijd van belang was, dat Tag Huer de tijdopvolging. Ik woonde toen in de stad, voor de curieuzen onder ons: Antwerpen. Ik ging dan maar is op zoek naar uurwerkwinkels om Tag op te sporen en is te kijken wat het voor iets was. Kortweg, mooi. Kwam er nog is bij dat ik in die tijd nogal een Ferrari fan was en Tag Huer 1 van de sponsors was. Ik ben mij door de jaren gaan informeren waar ik Tag moest plaatsen onder de “premiummerken”. Iedereen liep nogal hoog op met Rolex en Cartier, inclusief mijn vader. Ik ga nogal gewillig tegen de stroom in en mijn focus lag bij Tag. Toen ik enkele jaren later, na mijn legerdienst, mee deed aan de selecties van de toenmalige Camel trophy, kreeg ik als geschenk een uurwerk en kledij. Op dat moment besloot ik om ooit een Tag aan te schaffen. Na zoveel jaren is het dus gisteren gebeurd, met deze als uitkomst. Hij is overgenomen van iemand die hem in februari had aangekocht maar toch liever een ander uurwerk wou, uit curieusiteit is geïnformeerd naar wat hij ervoor wou en dat viel nogal goed mee voor een ongedragen uurwerk met 2 jaar garantie. Na een beetje twijfelen toch maar ingegaan op het aanbod. Vandaar ook dat het bandje nog moet verkleind worden.

7 likes

Bij deze nog enkel foto’s, met als laatste mijn daily.
Ik heb ook nog een Festina, zal ik ook een foto van posten en de voorgenoemde Camel, die moet ik even opsporen, deze werkt jammer genoeg niet meer.

9 likes

Gefeliciteerd met je Formula 1, veel draagplezier :+1:. Zie de foto’s wel verschijnen, en welkom bij de club van lange verhalen schrijvers :wink:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

:+1::+1::+1:

Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Nou, eind goed al goed, toch?! :slightly_smiling_face: Mooi horloge en gaaf dat jij er nu een hebt van jouw favoriete merk! Congrats!

1 like