NA: Tag Heuer Formula 1 WAZ1110

Toen ik begon in de hobby werd ik door meerdere afgeraden een tag heuer te kopen, niet wetende van waar dat kwam liet ik het merk links liggen.

Maar elke keer ik een tag heuer formula 1 zag, vintage of nieuw ging mijn hartslag omhoog en was ik heel nieuwsgierig, enkele keer gepast bij een juwelier maar de stevige prijskaart was me toen teveel voor een “quartz” terwijl ik zo een “liefhebber” was.

Nu dat ik enkele jaren verder ben, het enorme snobgehalte van de horlogewereld doorheb en weet dat je gewoonweg moet kopen wat je echt naar verlangt en niet wat anderen zou imponeren. Vond ik een fantastische deal op een Formula 1 WAZ 1110, ik dacht voor het ouder model te gaan (met de meer gekartelde bezel) maar deze was zo een deal en kwam met silicone strap en bracelet.

Nu is hij er, en man brengt die een lach op mijn gezicht. Kertcadeau’tje aan mezelf.


De doos is to the point en eenvoudig, geen unboxingkoning maar die doos gaat de rest van zijn leven in een kast spenderen.


Direct om de pols met silicone strap, kwam eigenlijk op de bracelet maar die moest ik even aanpassen. De koper had veel zorg gedragen voor deze 4 jaar oude horloge, full kit, servicerecords (dichtingen/batterij) en alle links.

IMG20201224113727


En dan aangepast met de bracelet.


Wat een nice combinatie


Snelle macro met de gsm, excuus voor de stofjes daar is geen tijd voor :slight_smile:

Bedankt voor het lezen, je zal hem vaak genoeg in de “wat draag je vandaag” gedeelte zien :slight_smile:

29 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Fixed that for you :innocent:
Veel plezier met de F1, eigenlijk morgen pas uitpakken hé.

Gefeliciteerd !
Inderdaad je moet kopen wat je mooi vind!
Anders lopen we allemaal met een Rolex.
En dan wordt het zo saai!

Heel gaaf! Lekker om wat je zelf mooi vindt. Maar Tag Heuer is sowieso mooi, enjoy!!

altijd leuk iemand te zien die standvastig aan zijn eigen keuze vasthoud :ok_hand:
en als hij dan ook nog een goede smaak heeft :star_struck: … dan is dat mooi meegenomen :ok_hand:

een zeer mooi horloge die Tag Heuer, :+1:
en met de bracelet staat hij gewoon prachtig :star_struck:

geniet er met volle teugen van :wink:

1 like

Bijzonder.
Vast dezelfden die quartz ook niks vinden, want “geen ziel” en “shitter” …

Exact. Mooie aanwinst hoor. Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Zo is dat!
Gewoon doen wat jij wil, en geen kuddegedrag !

Mooie aanwinst! Knaller op staal!

1 like

Heel mooi kerst cadeau!

Mooi! idd je moet kiezen waar je zelf blij van wordt!

Gefeliciteerd idd een mooi kerstcadeau aan je zelf.

1 like

Als groot F1 liefhebber vind ik dit dus ook een heel mooi horloge. Geniet er van!

1 like

Ik vind hem mooi!

Hopen dat je hem snel kan inruilen op het oudere model :wink:

Gefeliciteerd mooie aanwinst.

Gefeliciteerd en hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Ik had er al één gekocht (CAH1110) voordat ik erachter kwam dat anderen hun neus ophalen voor TH. Hun probleem, niet de mijne.

2 likes

Deze F1 ook gehad. Spijt dat ik hem heb weggedaan. Fijne grab and go watch.

1 like

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Gefeliciteerd en veel draagplezier :+1:

Je hebt je zelf een mooi cadeau gedaan Owen :ok_hand:t3: En altijd kopen wat je zelf mooi :sparkles: vindt; zoals deze Tag :sunglasses:

Mooi horloge! Prachtig op staal. :ok_hand:

Veel plezier ermee!

Mooi horloge! Ik sta er toch ook regelmatig naar te kijken en heb er wel vaker één gepast, maar nog niet tot een koop overgegaan.

Op staal is de mooiste combinatie,vind ik.

Geniet van deze aanwinst!

1 like