Zo toch maar eens een draadje van een NA. Dit jaar best veel gebeurd op horloge gebied en op de valreep in 2020 nog een NA kunnen scoren.
Ben altijd een liefhebber geweest van horloges die een mooi verhaal vertellen/ iets bijzonders hebben of een leuke heritage met zich meebrengen. De Heuer Monaco is hier natuurlijk een van.
Lees dit maar eens:
In eerste instantie leek hij erg oncomfortabel door die vierkante kast. Bij enkele GTG’s heb ik hem eens wat langer om de pols gehad, wat draagt het horloge toch prettig door zijn 39mm en korte lugs. Ik dacht wie weet ooit.
Uiteindelijk deed er zich een mooie kans voor en na kort overdenken de knoop doorgehakt.
Bam wat een klapper en wat ben ik hier blij mee!
Mooie citaat van mijn vriendin:
“Boh wat is dat voor lelijk ding”
Uurtje later:
“ nu je hem langer om hebt vind ik hem eigenlijk wel stoer, eens wat anders. Hou je hem?”
Gefeliciteerd! I.t.t. jou vond ik 'm niet comfortabel dragen, te groot, te vierkant, te hoog maar het blijft een prachtig horloge, zeker deze die de originele Steve McQueen uitvoering erg dicht benadert.
Enige van dat merk die ik ook wel in mijn collectie wil! Toch een unieke uitstraling. Lijkt op foto wel wat groter dan ik had verwacht, maar dat is wel vaker zo, wellicht door de camera dichtbij te houden.