NA: TAG Heuer Monaco Heuer 02

Prachtige aankoop. Veel plezier ermee!

@MannetjeMar krijgt stiekem een percentage als ie “buying customers” brengt :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

3 likes

@Jurtz bedankt voor je vertrouwen en ontzettend veel plezier van je nieuwe aanwinst! :ok_hand:t4:

@MannetjeMar heel leuk je weer een keer gezien te hebben, laten we binnenkort snel weer afspreken! :sunglasses:

2 likes

@Jurtz je hebt een serieuze aandoening kerel. Zoek hulp. Om je alvast op het goede pad te helpen wil ik die monaco wel van je overnemen. Mijn goedheid kent soms geen grenzen. Ik stuur je zo een (lowball) bod.

Prachtige monaco. Als ik niet zulke dunne polsen had was die er ook al lang…

2 likes

Ik zag in je voorstel topic een beetje liefde voor Panerai… ga je een keertje mee :wink:

2 likes

Prachtig!Van Harte Gefeliciteerd ermee.

1 like

Ja die zijn geweldig. Maar juist de Monaco is een beetje mijn grail. Onlangs zelfs gepast maar moet nog even sparen :wink:

2 likes

Erg mooie horloge. Staat sinds kort ook op het verlanglijstje. Geniet ervan

1 like

Geweldige Horloge

1 like

Dacht eerst erg groot voor je pols toen ik de foto van iets verder zag valt dat best mee. Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd, wat een mooi en iconisch horloge!:heart_eyes::+1:

1 like

Hahaha, ik moest ontzettend lachen tijdens het lezen van je reactie! Dankjewel! :smile: :+1:

Die Panerai zit in je hoofd hè? Gaaf man. Een heel mooi doel om naar te streven! :smile:

2 likes

Ik zal morgen een mooie foto maken van de see-through caseback! :blush:

1 like

Prachtig zo’n Monaco, veel plezier ermee :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Zeer mooie Monaco! :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop :star_struck:prachtig :star_struck:

1 like

Mooie Monaco!
Veel plezier ermee.:+1:t4:

1 like

Congratz bro !
:heart_eyes:

1 like

Dat kan ik volledig beamen. Afgelopen zaterdag ook nog even geweest. Moest nog wat ophalen daar en nog even de Seamaster 300 met zwarte bezel en witte dial gepast.

Super geholpen door Jean-Paul, maar dit was niet de combinatie die mij aansprak.

1 like

Ik denk dat ik dat horloge persoonlijk mooier zal vinden op de zwarte rubber band… die stalen banden zijn vrij massief vindt ik zelf en wellicht voor mezelf.