De Calibre 11 is als ik het goed is de “Steve McQueen” Monaco (met kroon op links), niet deze Calibre 12 uitvoering
Ja bizar mooi horloge op de foto!
Ook gehad, heel erg kort. Maar ik kon niet wennen aan de vierkante kast. Maar als ik hem nu zie heb ik al weer spijt
Kan inderdaad kloppen dat er officieel niet de naam “Steve McQueen” aan verbonden is, hoewel de invloeden duidelijk zijn.
Laten we het dan de “Walter White” noemen
Ik ben anders ook niet zo voor vierkant, maar de Monaco komt er als enige mee weg.
Mooi hoor!
Denk altijd bij het zien van dit horloge was alles wat nu rood is maar oranje maar dat is heel personlijk.
Wooow heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop
Mooie klok! Die bruine strap staat er echt top bij de blauwe sunburst.
Ik vind hem super maar dat zul je wel begrijpen als je naar mijn Dreski logo kijkt…
Mooi horloge Cobretti!
Geniet er van.
Echt mooi
En zeldzaam
Dit blijft toch echt een fantastisch horloge! Heb hem zelf nu ook ik geloof vier of vijf keer gehad en als ik hem nog eens tegenkom zou het zomaar kunnen dat ik wéér tot aanschaf over ga.
Die prachtige wijzerplaat en dat glas dat als een diamant boven de kast uit stijgt… Smullen!
Gefeliciteerd en geniet ervan!
Uhhhh… nou…
Prachtig!
Ben al tijden fan van de Monaco
Leuk weetje over het origineel. De kroon is destijds op links gezet door Heuer om aan te geven dat het horloge niet opgewonden hoefde te worden . Het was en is immers een automaat.