Zoals @SuperC dat zo mooi zeit… #BeLikeMax
Elke week als Max weer op t podium stond, dacht ik… Dát vind ik nou een gaaf horloge. Wel chrono ed aangeslingerd, maar kon de referentie maar niet vinden. Ook niet heel veel moeite in gestoken, want als ik Max & Heuer had gecombineerd, of gewoon de site van Tag had open geslingerd, had ik de referentie snel gevonden.
Lang verhaal kort, vorige week de ref in de schoot geworpen gekregen nadat ik liet vallen dat ik die Monaco graag zou willen. Gewoon omdat het euh, tja… Geen goede rede? Ik moest hem gewoon hebben. Retegaaf horloge, klassieker & toch een klein beetje fan van Max.
Shit, limited van 500 stuks & boutique only. Eerst maar eens 3 nl AD’s aangeschreven & daar ving ik bot. Toen Tag zelf maar eens gecontact, maar die kunnen de voorraden van de boutiques niet inzien. Toen maar eens begonnen met alle boutiques in de EU aanschrijven, want ik moest & zou hem wel voor list krijgen. 9,5/10k+ zoals op chrono? Nee, daar kon ik geen zin in krijgen.
Na 3 dagen beet in Frankrijk. Mega taalbarrière, betalen per bankoverschrijving & echt geen idee waar het over ging de gok genomen & de centen over gemaakt. Het is een goed bekend staande Boutique met meerdere merken, dus dat vertrouwen was er wel. Uiteindelijk via FB top contact gehad in het Engels, dat verliep stukken beter. Had vrij vlot de bevestiging van de bestelling binnen & de volgende dag ook bevestiging van de betaling, pfuuuu.
3 dagen later met 24 uurs express post verstuurd & heel netjes binnen 14 uur na verzending kwam hij vandaag binnen.
Ja, hij is bulky:
Maar nondeju, wat ben ik grote blij.