NA Tag Heuer Monaco

Beste mensen,
Ik was op zoek naar een mooi en opvallend horloge waar je blij van wordt om naar te kijken.
De keuze is gevallen op een Tag Heuer Monaco met het nieuwe (in
house) caliber 02 Heuer van 80 uur gangreserve. Een prachtig horloge van 39 mm en 15 mm kastdikte. Ik heb hem al een paar dagen in huis en hij loopt werkelijk keurig op tijd. Ik heb me voorgenomen om de mooie standaard band met vouwsluiting te sparen en vandaag is de nieuwe band voor dit horloge binnengekomen. In mijn optiek een geweldige combinatie.
Dank voor het lezen, fijne dag.










80 likes

ziet er prima uit op dat blauwe leertje :ok_hand:

2 likes

Wat is het een schoonheid. Enjoy!

1 like

blijft geweldig zo een monaco geniet er van :ok_hand:

1 like

Love it!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Monaco!

1 like

Gefeliciteerd !
Blijft een prachtig horloge. (ook al is het geen duiker)

2 likes

:ok_hand:t3:

1 like

Mooimooi :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Wat een bijzonder horloge is het toch. Mooi en positief opvallend :ok_hand:t2:

1 like

Allereerst proficiat met je aanwinst.

Betreft bandjes, er bestaan after market banden die op de originele sluiting passen.

Wil je zelfs de sluiting sparen, dan kun je zelfs zo iets nemen.

Voordeel v je generieke bandje is dat t met elk ander horloge te combineren valt. Ik zou persoonlijk wel n gesp v t merk proberen te vinden. Voor mij maakt dat t meer af.

2 likes

Gefeliciteerd met een iconisch horloge design.

Ik zou toch de deployant prefereren, qua omdoen minder risico wat mij betreft, daarnaast vind ik de kosten voor vervanging van de OEM band en sluiting overkomelijk tov bv Omega.

1 like

prachtige aanwinst!!!

1 like

Tof ding, vooral op de laatste foto ziet het er goed uit! Dan blijkt zo’n wrist-shot toch een beetje te vertekenen.

1 like

Van harte gefeliciteerd! Ontzettend iconisch :racing_car:

1 like

Mooie aanwinst, een klassieker :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!

1 like

Dit is trouwens wel echt topkwaliteit hoor. Eigen ervaring.

2 likes

Gefeliciteerd, een geslaagde combinatie zo :ok_hand:

1 like

Prachtig!!

1 like