NA : Tag Heuer Monaco

Hier nog een broertje.

7 likes

Correctie: HIER niet het meest geliefde merk is. In de echte wereld is het één van de best verkopende premium merken. In tegenstelling tot de meeste merken, groeide het marktaandeel van TAG Heuer zelfs flink, afgelopen jaar. Dus tja… Gewoon heerlijk merk en topklokken!

@Boetje Topper! Gefeliciteerd! En wat een geweldige three piece collection!

2 likes

Prachtig hoor, niets mis met TAG.

1 like

Prachtige aanwinst , gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Veel draagplezier toegewenst.

Hoop dat je geen spijt krijgt van de SO.

1 like

Prachtig!

1 like

Het horloge van Walter White… hoe cool is dat!?

1

Overigens dat Tag Heuer op het forum niet populair is dat is nergens op gebasseerd. Men roept dat steeds, zonder dat iemand dit werkelijk benoemt haha.

Is gewoon een mooi merk!

7 likes

Topper zeg! Leuk dat je deze gekozen hebt.
Zie deze graag voorbij komen in “wat dragen wij vandaag” :wink:.
Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Prachtig horloge en leuke intro.
Veel draagplezier

1 like

Ik schrok even bij het lezen van je wisselvoornemens, maar gelukkig heb je de Carrera nog (imo de mooiste)

Veel plezier met dit trio!

1 like

Prachtig!! En een hele fijne collectie hebbie

1 like

Wat een beauty!!! Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

WHoa!.. de Superocean eruit… bold move… maar ja… wat moet dat moet… persoonlijk vind ik de “SOH” net even wat mooier dan de Carrera, maarja… als ie op jouw pols niet lekker zit, en afscheid nemen je in staat stelt om naast de Carrera een Monaco aan te schaffen… wie ben ik om je beslissing te veroordelen?..

Juist… en dus ook daarom!

de Monaco, zoals waarschijnlijk genoegzaam bekend hier, staat bovenaan mijn “ooit nog eens” lijstje… omdat ik het ook zo’n icoon vindt… en dan niet vanwege Walter White…

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! Van de zomer cool op de buikschuiver

1 like

Mooi en spannend verhaal.
Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, Ben, super dat het eindelijk is gelukt. Geniet ervan :thumbsup:

1 like

Mooi die Monaco, staat hier ook nog eens op het lijstje. Gewoon omdat hij zo onderscheidend is.

Wel heel erg zonde van de soh, mijn inziens de mooiste van het stel. Maar als hij niet lekker zit moet je keuzes maken…

1 like

Supermooi!

Ik heb een blauwe op m’n lijstje staan

3 likes

Gents,
Je moet dragen wat je zelf mooi vind en je niets aantrekken van wat anderen vinden en zeggen. Dat vind ik zelf ook en dat doe ik dus ook. Maar, ik moet zeggen, na zoveel positieve reacties draagt het toch nog iets fijner. Dus bedankt allemaal !!! :+1::blush::+1:

7 likes

Van harte met deze icoon ! Prachtige vintage look. Jammer van de SOH, zelf had ik de Carrera de deur uit gedaan maar dat is totaal onbelangrijk. Veel en lang plezier er mee.

1 like