Hier nog een broertje.
Correctie: HIER niet het meest geliefde merk is. In de echte wereld is het één van de best verkopende premium merken. In tegenstelling tot de meeste merken, groeide het marktaandeel van TAG Heuer zelfs flink, afgelopen jaar. Dus tja… Gewoon heerlijk merk en topklokken!
@Boetje Topper! Gefeliciteerd! En wat een geweldige three piece collection!
Prachtig hoor, niets mis met TAG.
Prachtige aanwinst , gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Veel draagplezier toegewenst.
Hoop dat je geen spijt krijgt van de SO.
Prachtig!
Het horloge van Walter White… hoe cool is dat!?
1Overigens dat Tag Heuer op het forum niet populair is dat is nergens op gebasseerd. Men roept dat steeds, zonder dat iemand dit werkelijk benoemt haha.
Is gewoon een mooi merk!
Topper zeg! Leuk dat je deze gekozen hebt.
Zie deze graag voorbij komen in “wat dragen wij vandaag” .
Veel plezier ermee!
Gr.Wander
Prachtig horloge en leuke intro.
Veel draagplezier
Ik schrok even bij het lezen van je wisselvoornemens, maar gelukkig heb je de Carrera nog (imo de mooiste)
Veel plezier met dit trio!
Prachtig!! En een hele fijne collectie hebbie
Wat een beauty!!! Prachtig! Gefeliciteerd!
WHoa!.. de Superocean eruit… bold move… maar ja… wat moet dat moet… persoonlijk vind ik de “SOH” net even wat mooier dan de Carrera, maarja… als ie op jouw pols niet lekker zit, en afscheid nemen je in staat stelt om naast de Carrera een Monaco aan te schaffen… wie ben ik om je beslissing te veroordelen?..
Juist… en dus ook daarom!
de Monaco, zoals waarschijnlijk genoegzaam bekend hier, staat bovenaan mijn “ooit nog eens” lijstje… omdat ik het ook zo’n icoon vindt… en dan niet vanwege Walter White…
Mooi en spannend verhaal.
Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd, Ben, super dat het eindelijk is gelukt. Geniet ervan
Mooi die Monaco, staat hier ook nog eens op het lijstje. Gewoon omdat hij zo onderscheidend is.
Wel heel erg zonde van de soh, mijn inziens de mooiste van het stel. Maar als hij niet lekker zit moet je keuzes maken…
Gents,
Je moet dragen wat je zelf mooi vind en je niets aantrekken van wat anderen vinden en zeggen. Dat vind ik zelf ook en dat doe ik dus ook. Maar, ik moet zeggen, na zoveel positieve reacties draagt het toch nog iets fijner. Dus bedankt allemaal !!!
Van harte met deze icoon ! Prachtige vintage look. Jammer van de SOH, zelf had ik de Carrera de deur uit gedaan maar dat is totaal onbelangrijk. Veel en lang plezier er mee.