NA: Tag Heuer Professional 2000, 972.613 Moondust

Zo dan,

Na de BNA van afgelopen week. Kan ik dan eindelijk de NA maken waar ik lang op heb gewacht.

Na het een miljoen miljard F5’en op de Ebay pagina en wat heen en weer gecommuniceer met de verkoper, was het dan eindelijk zover.
UPS zou vandaag het horloge bezorgen tussen 09:30 en 12:30… Ik heb dus uiteraard thuis gewerkt vandaag.

Nouja, werken… werken kan je het niet noemen want ik stond eigenlijk meer bij de voordeur te wachten en naar de oprit te kijken. Plaatje voor de sfeer:

Na wachten en wachten op de levering kreeg ik ineens een melding van UPS dat i.p.v. de levering voor 12:30, het vóór het einde van de dag zou worden… Godv…

Nouja, dan maar weer eens een koffie maken en een beetje op mijn telefoon naar restauratie videos van professional series op youtube kijken. Je weet maar nooit in wat voor een staat dat ding aan komt.
Aanbeveling : https://www.youtube.com/watch?v=6YznUHYF9G0

Nekkid Watchmaker is erg grappig en best goed.

Net over 1 uur 's middags is het verlossende geblaf van de hond te horen. Die gaat als een jekko tekeer voordat iemand maar ook de deur aangeraakt heeft dus ik sprint meteen naar de voordeur.
d6e6ba9290406e6c71bb379e865e7ae1

Staat een verregend hoopje mens met een doos van de bol. com… Hé ? Wat is dit nou weer ? Luxata? “ja” , hier tekenen… ok …maar het is wel van UPS. Dus hé we gaan het maar eens open maken.

Ok ok , redelijk verpakt , hopelijk zit hier wat goeds in… en ja hoor… ik zie wat :

Daar is hij dan…

Of moet ik ze zeggen want holy moly … Dit horloge is petite ! Vergeleken met mijn andere horloges natuurlijk. Vroeger was dit natuurlijk gewoon de uni / mid size.

We wennen er wel aan , want op de pols ziet het er altijd wel anders uit.

In iedergeval ben ik extreem tevreden met de staat van het horloge, geen krassen of deuken behalve wat krasjes op het kristal. Geen oxidatie op de wijzers en de lume werkt prima !
JA we missen de lume pip maar goed die vervang ik zelf wel, en een service misschien bij B&O watches op aanmerking van @TagEd.

Maar wat een heerlijk dragend horloge is dit. ik zou niet zeggen dat hij 40 jaar oud is , en zit bijna geen rek op de band. Eigenlijk is dit horloge in betere staat dan wat van mijn seikos van +/- 20 jaar oud.
Nu komt het interessante stuk : De sfeer foto’s

Sorry maar mijn foto kunsten zijn niet zo goed als die van bijvoorbeeld @Bwatched maar goed das ook een professional :smiley: … Ik wilde nog mijn DSLR pakken uit het jaar '10 maar het licht hier is nu rot met regen en hagel dus dat gaat geen verschil maken.

Ik ben helemaal in mijn nop en mijn weekend kan niet meer stuk…

Op de foto’s lijkt hij wel in een goed formaat maar hij is echt ieniminie

Maar wel MIJN ieniminie !!!

117 likes

Ziet er heel goed uit, man! Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! :beers:

Oh Yes GIFs | GIFDB.com

Oh en for the record: B&O heeft ook weer een externe horlogemaker, die ze veel inschakelen. Ben even kwijt welke. Maar zij kunnen je zeker aan het juiste adres helpen! En misschien nóg wel zo’n leuke vintage TAG Heuer! Want ze zijn yummie! :smiling_face_with_three_hearts: Ook regelmatig nog even aan 't kijken. Wie weet, over een tijdje ook nog een! :blush:

1 like

Originele markers voor de uren, met die driehoekjes. Veel plezier ermee!

2 likes

Ja de bezel is wel stroef en het hele horloge heeft een opfris beurt nodig. Maar de kast, band en alle andere delen zijn echt in geweldige staat.

Alleen ff het glaasje vervangen en een service / rubbertjes. Weer beetje waterdicht :slight_smile:

Mooie TH. Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.

1 like

Mooie bezel, gefeliciteerd met de NA!

1 like

Heel cool :sunglasses:. Gefeliciteerd met je ieniemienie NA

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd prachtig !
Ik wist niet dat ze het bij bol.com verkopen

1 like

Gefeliciteerd gaaf horloge, en ben het helemaal met je eens draagt super lekker bandje gewoon een heel fijn horloge :ok_hand:.

Groetjes van zen broertje :wink:.

2 likes

Ah das ook een beauty . Ja merk nauwelijks dat ik hem om heb! Super comfortabel

1 like

Eindelijk binnen en jouw geduld werd ook nog eens op de proef gesteld.

Wederom een leuk en enthousiast herhaal.
Nu lekker ervan Genieton!

1 like

Mijn beste,

Mijn complimenten!!
Ziet er magnifiek uit!!
Wat een beauty.:ok_hand:

Dank voor het delen.
Ook van je uitvoerige en enthousiaste verhaal.
Heel leuk.

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd :grinning::grinning:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Tag Heuer :hugs::pray:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Prachtige en unieke Tag Heuer. Gefeliciteerd!

1 like

Pareltje deze Tag Heuer :dizzy:

1 like

Gefeliciteerd met je toffe Tag :+1:

en hoeveel mm is dat dan ? staat je prima.

1 like

Gefeliciteerd veel draagplezier.

1 like