NA Tag Heuer

Zaterdag 26-02-2022 ging ik weer met 1 van de kids, mijn dochter. Ook wel de lastige tante genoemd naar van Willigen in Den Haag om voor haar een horloge te kopen.
Vroeg afgesproken want ik wist al dat dit een hele zit zou gaan worden, altijd maar twijfelen. Ruim 3,5 uur daar gezeten, maar uiteindelijk kon ze toch een keus maken.
Het werd een Longines Conquest, maar natuurlijk had ze zo haar eisen en die was dus niet op voorraad en moest besteld worden.

Maar goed het gaat om de Tag Heuer, 2 van mijn zoons hadden al een Tag Heuer van mij gekregen. 1 Automaat en de ander een Quartz, hun keus dus, maar nu heb ik zelf tig horloge merken maar zelf nog geen Tag Heuer dus dacht die moet er dan ook maar komen. Kunnen we samen een Tag Heuer meeting houden :wink:.
Ik wist natuurlijk al precies welke ik wilde hebben en was zelf met 20 minuten klaar.
oke, genoeg gel… nog even de specs en wat foto’s, leuke aanvulling in mijn verzameling.

Tag Heuer Formula 1 Quartz
ref. WAZ1010.BA0842
kast: staal 43 mm
glas : saffier
Dial: blauw
Band: staal met vouwsluiting

P.S. Zojuist nog even een Tag Heuer Carrera gekocht. Zodra die binnen is volgt een NA!

40 likes

Mooie aanwinst Ferry!
Tag Heuer blijft ook 1 van mijn favoriete merken.
Geniet ervan!

1 like

Veel plezier met dit fraaie horloge.
Het blijft een mooi merk :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Lekker op de bank met deze straks naar Max kijken.

1 like

Mooi :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd :grinning_face_with_smiling_eyes:

De “maxheuer” om de pols :slight_smile:

3 likes

Mooi horloge, combineert mijn twee grote hobby’s… F1 en horloge’s :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve schoonheid!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd. Mooi horloge. Draag je ze alijd zo dicht bij je hand?

1 like

Hoi Petra, ik ben nogal een schuiver, dan voor de knokkel en dan weer achter de knokkel zal wel een tic van mij zijn :wink:

1 like

Potverdikke Ferry! Een beauty deze. Goeie vibes… dat wordt ongetwijfeld van P4 naar podium vandaag :racing_car: :checkered_flag:

Enjoy!!

2 likes

Mooie NA!
Lekker om de pols tijdens de race.

Veel plezier met dit horloge.

1 like

Kanppe NA. TH is gewoon top, laat niemand anders iets beweren. Zeer leuke deze formule 1

1 like

Lekker wezen shoppen hoor :slight_smile:
3,5uur passen voor 1 horloge… manman, ik voel met je mee en tevens met de verkoper :upside_down_face:

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst. Van Willigen ook weer een lekker weekend.

1 like

Ben door mijn likes heen, dus voor iedereen een :+1:

2 likes

Nu heb ik toch wel een beetje spijt dat ik de Carrera niet heb gekocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Geen zorg, zal er best wel nog 1 voorbij komen :+1:. Natuurlijk niet die van mij :wink:

1 like

Ja joh en dan moest ik ook nog eens een vakantie boeken, dat ging lekker snel. Had ik ook voorbereidt net zoals die Tag Heuer die ik ook ging kopen. Die verkoper ken ik goed en vond dat echt niet erg hoor, dochter met mijn vrouw kijken en wij lekker kletsen met elkaar :grin:.