NA Tag Heuer

Een week of 2 geleden had ik een topic aangemaakt waar ik hulp vroeg. Ik was op zoek naar het ideale horloge voor mijn aanstaande bruiloft Hulp bij zoeken van horloge - 11 van Batossai.
Ik had zelf al 2 horloges op het oog waarvan ik er één al langer wilde hebben. In het topic kwamen berichten voorbij dat deze horloges niet helemaal geschikt waren voor een bruiloft vanwege de stalen band. Er kwamen verschillende (prachtige) suggesties voorbij. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en toch het horloge gekocht die al langer door mijn hoofd spookte. Ik zit er wel aan te denken om een leren band te halen voor de bruiloft omdat het er dan net wat netter uitziet.

Het horloge dat ik uiteindelijk heb gekocht is de Tag Heuer Carrera calibre 5.

104 likes

Mooie aanwinst, kerel!

Veel draagplezier en vooral een hele mooie bruiloft, binnenkort!

Alvast gefeliciteerd! :man_in_tuxedo:t3::woman_with_veil:t3::champagne::clinking_glasses:

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd.

Goed idee. Dit horloge gaat het ook goed doen op leer of textiel :+1:t2: Niet vergeten de band te matchen met de schoenen van je trouwpak, als je toch bezig bent :wink:

Enneh. mooi horloge :ok_hand:t2:

2 likes

Classy :star_struck: :100:

Mooi horloge vooral met een leren band .voor je bruiloft.

Gefeliciteerd! Uitstekende keuze! Maar dat had ik al eerder gezegd, natuurlijk. :blush:
Geniet ervan!

Gefeliciteerd :ok_hand: :watch:

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sportieve aanwinst met een chique uitstraling.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met je mooie TAG als NA

Heel mooi. Gefeliciteerd.

Trouwen in stijl! Mooie aanwinst … :star_struck:
Veel draagplezier.

Mooi ding man. Heel veel plezier ervan.

Whauw, supermooi veel draagplezier !

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

Gefeliciteerd

Van harte met de NA!

Geniet ervan (ook op de andere dagen).

Mooi horloge en leer zal ‘m ook goed staan! Gefeliciteerd.

1 like

Goede keuze!! Tijdloos design en te combineren met zoveel soorten en kleuren bandjes dat die in principe nooit gaat vervelen

Heel lekker horloge! Ben wel een beetje bevooroordeeld :wink:

4 likes