NA... Tandorio Monster

De 13e november besteld via AliExpress, vandaag reeds binnengekomen.
Deze Tandorio verraste in positieve zin, bevat een Seiko uurwerk NH36A, goedwerkende lume, robuust en netjes afgewerkt. Draagt prettig. Het rubberen bandje is wat minder. De 20 BAR is met een grote korrel zout te nemen, in de handleiding wordt al aangegeven dat douchen riskant kan zijn.
Lijkt verder goed te werken, en dat alles inclusief voor slecht 53 euro. Ben ik er op uitgekeken kan ie altijd nog naar mijn zoon.

36 likes

Heel tof :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je yellow NA

1 like

Mijn beste,

Geslaagde aanwinst!!
Een Monster, die zijn naam eer aan doet!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Af en toe gewoon lekker dat Chinese spul. Enjoy

1 like

:ok_hand:t3:

1 like

Ben gek op tandoori. :drooling_face::+1::wink:

2 likes

Jeez, dat is echt geen geld! Had jaren geleden het origineel, dus het LE yellow Monster, op de verlanglijst staan. De rode, blauwe en groene vond ik ook heel gaaf! Sowieso een leuk model, nog steeds, het Monster! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier van deze ‘gele rakker’!

1 like

Dank voor de reacties, positiever dan ik had verwacht. Gezien mijn financiële mogelijkheden is het voor mij voorlopig geen doen om een horloge van 1K of meer aan te kopen. Omdat ik het leuk vind om wat verschillende horloges ter afwisseling te bezitten daarom maar het één en ander van het goedkopere segment. Dit exemplaar is voor wat het biedt wel extreem goedkoop, had naast de aankoopprijs van 53 euro nog wat extra kosten verwacht, maar niets dus. Voor die prijs thuis in Sevilla afgeleverd.

Gefeliciteerd

1 like

Heel veel plezier ermee.

1 like

Dat is toch allemaal helemaal prima? Voor mij geld hetzelfde. Ik kijk ook regelmatig bij Ome Ali voor een leuk horloge of ik kijk hier in het blauwe gedeelte. Mijn duurste horloge is een vintage duiker van €250 gevolgd door een praktisch nieuwe Citizen Tsuyosa van nog geen €200 die ik allebei via het forum gekocht heb.

Met de meeste horloges van Ali heb ik echter een mindere klik en die blijven dan toch in de kist zitten. Ik heb er nu een paar waarvan ik besloten heb om er afscheid van te gaan nemen en te verkopen. De opbrengst daarvan stop ik dan rond Kerst weer in een wat duurder horloge.

Gefeliciteerd met je stoere NA en geniet er gewoon van.

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Leuk,geniet ervan :wink:

1 like