NA: Tandorio

Ja, joh, de wereld is saai, daardoor die geruchten natuurlijk.
Bedankt. Die naam, inderdaad, lijkt op iets dat in een currygerecht thuishoort.

3 likes

Wat een apart horloge, leuk hoor

1 like

Als je het eens wil maken; gebruik aub NIET zo’n pakje.

4 likes

Tof, gefeliciteerd

1 like

Prachtig uurwerk, veel draagplezier.

1 like

Je draagt hem toch wel op links he?

Gelukkig niet :nerd_face:

Welkom Petra,

Ik hoop dat je een fijne en leerzame tijd mag hebben op dit forum :slight_smile:

5 likes

Welkom.

Een bijzonder horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

Welkom terug.

Leuke Tandoori ook.

1 like

Gefeliciteerd met je Tandorio :ok_hand: :+1:, mooi die rode plaat en lekker zo’n kroon, lekker makkelijk opwinden en gelijk zetten. En leuk wat flowert zegt, bestaat dus uit de duurste horloges, een alles in 1 horloge.
Nu nog een foto van de lume, want die zitter er m.i vet op.
En blij dat je er weer bent Petra, zuurpruim berichten gewoon overslaan of op negeren zetten. En natuurlijk hopen we nog veel van je te horen :+1:

4 likes

Wel kom op het forum terug Petra ,je foto is gezien ,de overgrote tijd is het goed toeven hier op het forum en wens je een fijne tijd alhier :+1:

2 likes

Nou, je schrijft dat nu wel, en dat het haar financieel niet voor de wind gaat, dat je zomaar verzint. Want daar heb ik toch een totaal andere mening over die aantoonbaar zijn. Ken jij deze mevrouw eigenlijk wel ? nee he, dacht ik al.

3 likes

Ha Ed, als je net als ik niet verder komt dan een eitje bakken is zo’n pakje best wel handig en de kleur komt overeen met de wijzerplaat :wink:. Maar sta open als je een recept hebt :smiley: wat in 20 min. klaar is maar dan wel de kleur van het horloge heeft :grin:

3 likes

Google is je vriend Ferry. En, als je het 2X intikt, krijg je nog jarenlang tips binnen.
Kan het gemakkelijker?

3 likes

Nee

Ja. Ik ook

3 likes

Welkom terug! Ik wist eerlijk gezegd niet dat je weg was geweest?

Gefeliciteerd met de Tandorio

3 likes

Yep, gewoon laten bezorgen denk ik dan, heeft Petra ook gedaan :wink:

1 like

Leuke NA! Fijn dat je weer terug bent Petra. Gewoon lekker over horloges praten.

3 likes