Misschien kennen jullie het wel: even op Ali kijken wat er zo al is. Niet om te kopen, want je hebt al genoeg horloges, maar gewoon, eens kijken wat er is. En dat er dan toch ineens wat in je mandje springt…
Dat had ik met deze Tandorio, een jong merk dat zich vooral richt op Seiko-hommages. Dit model kon ik niet in een ander bekend merk herkennen en ik was er weg van. Mooie rode wijzerplaat, sunburst, 36mm, 20bar waterdichtheid, geen draaiende bezel erop hoewel het horloge wordt gepresenteerd als duikhorloge. Alles goed, dus.
Heel apart horloge, vindt hem wel zeker leuk!
Waarom alleen de naam niet op de wijzerplaat? Toffe kroon ook
Je kon kiezen tussen wel of niet het logo op de wijzerplaat. Ik vond zonder mooier.
Ah oke! Niks gezegd haha.
Gefeliciteerd ermee.
JIj was gisteren vertrokken toch?
Ja zo iets had ik ook gelezen
Mijn beste,
Proficiat!!
Ziet er uitdagend uit.
Aparte wijzerplaat!!
Draag hem met fierheid.
Orologio Signaturis Temporis
Dank je, zal hem dragenzoals jij aanbeveelt
Gisteren is voorbij.
Gelijk heb je. Vandaag schijnt de zon
Welkom terug, was je bijna al aan het missen, je maakt mijn dag weer goed.
Fijn deze NA langs te zien komen. Om meerdere redenen. Vandaag schijnt de zon. En de rode dial doet lekker mee. Leuke vondst!
Dit is een erg leuke NA!
Heb je een linkje?
Veel plezier mee, Petra!
Blij je nieuwe aanwinst te zien , mooi horloge.
Veel plezier ermee!!
Mag ik niet plaatsen, zo’n linkje. In ieder geval; Ali, en dan zoeken op Tandorio.
Een Omega c-case kast, een Rolex wijzerplaat, Seiko wijzers en een IWC kroon. Maar in deze combinatie nog niet eerder gezien nee.
@PetraO, Petra, ik zou in rijmvorm willen uitroepen: “Jandório, wát een schone Tándorio !!!”
Ik vind uwen Tandorio met d’n rode wijzerplaar en “Seiko-style”-wijzers en Pilot-style kroon een práchtige verschijning. Oogt zeer verfrissend en vandaag met de 30 graden Celsius helemáál.
Proficiat, PetraO, met dit fris ogende horloge. U kunt deze met trots en fierheid dragen.
Kijk aan: hartstikke uniek dus.
Nice watch Petra.
Fijn dat je nog deelneemt en deel uitmaakt van de HF ondanks je intentie om je account op te heffen.
Laat je niet kisten door de azijnpissers onder ons.
Mooi ding, heel veel plezier,Ier ervan.
Één dingetje, als ik de naam tandorio hoor, denk ik er automatisch, kip, voor.
En nog iets, wat is dat voor flauwe kul dat ik ineens in meerdere topics lees dat jij van plan zou zijn om af te nokken?
Komop zeg, lekker blijven en lekker blijven posten.