NA. Tauchmeister duikhorloge.

Deze Tauchmeister komt morgen of overmorgen binnen. Het is een automaat van 52mm groot en 15mm dik, dus een beste jongen. Heb hem van Marktplaats gekocht en als ik de verkoper op zijn blauwe ogen geloof en zijn opgestuurde foto’s bekijk, is hij als nieuw.

Ik ben door het forum erg geïnteresseerd geraakt in duikhorloge’s. Zocht alleen een grote en kwam zo bij Tauchmeister uit. Ik vindt hem erg mooi, ben ook nieuwsgierig wat jullie er van vinden.

11 likes

Echt?

6 likes

@HanDavinci Han, voor jou maak ik graag een uitzondering.

2 likes

Ik begrijp dat je met dit horloge zo’n auto hebt?

afbeelding

Kentekenplaat says it all… :face_with_raised_eyebrow::wink:

6 likes

Ik denk dat je geen loodgordel meer nodig hebt met dit ding om de pols. Duikse! :sunglasses:

3 likes

:joy:

Wow, 1000 meter, en inderdaad, wat een klok, benieuwd hoe ie je staat aan de pols, :+1:

1 like

Wat een reus. Ik ben benieuwd hoe het uitvalt.

Het is trouwens altijd leuk om te lezen dat mensen anderen nog steeds vertrouwen.

Dank je! We gaan het meemaken!:slightly_smiling_face:

1 like

Het is inderdaad een grote jongen, maar ik draag eigenlijk alleen maar 50mm en groter. Heb grote polsen, het valt allemaal erg mee.

Ik vertrouw de mensen nog, hoewel het steeds moeilijker word hoor.

2 likes

Als jij hem maar mooi vindt…

1 like

Alvast veel voorpret gewenst en er in de komende zomer natuurlijk een frisse duik in zee mee nemen, dat heb ik vorig jaar met m’n SKX gedaan om hem uit te proberen😀.

2 likes

Ja toch? :slightly_smiling_face:

1 like

Als horloge waar je ook daadwerkelijk mee gaat saturatieduiken naar een meter of 120 is dit geweldig.

Als horloge om overdag op het droge te dragen: niet echt.

2 likes

Ik kan dat spul wel hebben hoor :wink:

Trouwens, met grote pols en dit horloge zonder lugs zal het ook best meevallen :grin:

1 like

Dank je Hans!

Hij gaat wel onder water deze zomer, maar wel onder zoet water.

1 like

Dank je!

Inderdaad, om mijn pols valt het allemaal reuze mee. :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke klok hoop dat je er niet teveel voor hebt betaald.
Hij is nieuw ook niet duur.
En hij is 15 mm dik
Maar is een grote jongen.
En een duiker dus altijd goed.
Veel plezier ermee

Dank je man!

Ik heb het gelijk aangepast en heb er volgens mij niet te veel voor betaald, eerst even Gegoogeld.

1 like