NA - te laat maar wel tof - Aikon

Mooi horloge, staat je goed. Veel draagplezier enne dat er wellicht ‘weinig fans’ zijn, maakt zo’n horloge bijzonder. Geen mainstream dingetje, … geniet ervan! :ok_hand:

De Pontos serie van ML mag er zeker ook zijn! Mooi horloge!

1 like

Prachtig!

De Aikon van ML rocks!!!

4 likes

I doubt that.
Mooie aanwinst, geniet er van.

1 like

Thanks

Hey, inderdaad niet mijn horloge, maar dat maakt niets uit. Ik heb ook niet de illusie dat mijn horloges in de smaak vallen bij anderen. Heel veel plezier met je Aikon!

Bazenklok heb je gekocht! Ontzettend veel plezier ermee.

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!

Nice, enjoy!!

Gewoon een heel gaaf horloge Maarten en mooi te lezen dat je er (met recht) zo van geniet, nog heel veel draagplezier gewenst! :tada::+1:

Van harte gefeliciteerd met deze toffe NA!

Ik heb een tijdje geleden een Limiteds Edition gepast, waarvoor ik een voorstel van de juwelier kreeg.

Primair spreekt het merk mij inderdaad niet zo aan… Een exacte reden kan ik niet geven, maar ik heb dat eigenlijk wel meer met merken bestaande uit twee woorden. Als ik er zo over nadenk, belachelijk; het is niet iets bewust maar wel een constatering.

Maar het model sprak mij toch wel aan. Vooral de kleurstelling.
Alleen…de band en aansluiting ervan, vond ik nogal lomp overkomen. Maar nu lees ik

en vervolgens

en denk ik, zou ik het toch een kans moeten geven?

Heel veel draagplezier toegewenst!

1 like

Is de 39 mm er al met een witte plaat ?

Bedankt iedereen! :smile:

Voorlopig nog niet. Op het moment dat ik mijn exemplaar kocht was de antraciet plaat ook nog niet beschikbaar voor de 39 mm. Ondertussen is dit wel het geval dus misschien komt de witte ook nog wel uit.

Ik zou hem zeker een kans geven en ook even gaan passen als we terug naar buiten mogen natuurlijk :smile:

Gaaf! Mag ik vragen waar je ze hebt kunnen passen?

Prachtig horloge; zeer goede keuze! :+1::wink:

Groeten van die van mij…

6 likes

Schitterend horloge :ok_hand: geniet er van

Mooie aanwinst👍
Als ik deze ooit voor een leuke prijs zie. Wil ik die ook wel proberen.

Mooi, mooi, veel draagplezier, :+1:

Hoe kleiner, hoe fijner. Geniet ervan! Dit is de 35mm met glitters van mijn vrouw. Ze vindt hem vaak toch net iets te klein, maar sjongejonge wat een kanjer om te zien (vrouw en horloge).

5 likes