NA Technos T4146sb

Ik had al een tijdje gezocht naar een goede Speedmaster hommage. Het moest of de Citizen AN0880 worden, of de vandaag ontvangen Technos.
Dankzij @ScSi is mijn “honger” gestild.
Het is een keurig horloge met een prima bracelet. Mijn bracelet tool is echter overleden, dus noodgedwongen moest er meteen een ander band op. Ik denk een blijvertje, ook, want het zit en het smoelt perfect.
Een grote blij! :grin:
Natuurlijk foto’s:

18 likes

Ik vind hem mooi!
Had nog nooit van het merk gehoord.

1 like

Bestaat al wel even, maar waarschijnlijk inmiddels in Chinese handen.

3 likes

Van origine toch Zwitsers, maar tegenwoordig weinig gejodel hoor! :joy:

Het is inderdaad een leuke klok en draagt fijn op het Martu distressed bandje.

Ook een mooie dit. Jouw horloge?
Zal me eens in het merk verdiepen.

Technos kwam vroeger uit Zwitserland. Ik heb nog een oud Technos horloge.

2 likes

Mooi!
Wat maakt het uit of ie tegenwoordig uit China of Brazilië komt. İk heb de Technos Speedmaster hommage en vind het een leuk beater. Het metalen bandje is niet de beste kwaliteit en op jou lederen vintage band staat ie beeldig!

1 like

Was het maar waar. Ik vind deze erg mooi.

1 like

Een leuke vintage Swiss Made Technos (bijvoorbeeld de Sky Diver) zou op mij wel iets meer aantrekkingskracht uitoefenen dan de huidige Braziliaanse variant.

Daarnaast is het voor de eventueel geïnteresseerde lezer goed om te weten dat het huidige Technos niets te maken heeft met Swiss Made Technos. Vandaar dat het goed is om het hier even te noemen.

Verder bepaalt m.i iedereen voor zichzelf of het iets uitmaakt of niet.

2 likes

Jij je zin

Ow, ging het daar om. Dat wist ik niet. Ik dacht dat het gewoon om het delen van kennis ging.

Flauw jongen, echt flauw.

Mooi klokje gefeliciteerd met deze aanwinst :thumbsup: