NA: Tegenpolen

Met kerstmis nog te gaan staat de NA-teller deze maand al op vijf. Helaas is er in deze vanouds drukke maand waarschijnlijk niet genoeg tijd om ze allemaal te topicstarten, maar met dit topic sla ik al twee vliegen in één klap.

Duo penotti, twee kleuren in de horlogebox. Zwart en wit. Nieuw en oud.
Beide vierkant. Maar één met zilver en de ander met goud.

Om eerlijk te zijn had ik tot voor kort weinig met G-Shock of Casio in het algemeen. Maar toen ik onlangs een brute DW-5600 voor een schattig prijsje te koop zag staan wilde ik wel eens ervaren of al die positieve geluiden op o.a. HF terecht zijn.

En daar was ik na ontvangst snel van overtuigd. Hij draagt veel beter dan ik me had kunnen voorstellen. En in bad waan ik me een echte special force kikvorsmancommando.

Dus toen ik gisteren zijn tegenpool zag liggen in de sale bij de lokale juwelier hoefde ik niet lang na te denken. Het betreft een DW-5025B-7 uit de Rising White lijn die lang geleden is uitgegeven ter ere van een 25-jarig jubileum. Naar verluid limited, maar hoe limited? Wie het weet mag het zeggen. Deze lag in elk geval al 15 jaar te rijpen tot NOS, en gaat daarom maar even niet mee in bad totdat de pakkingen vervangen zijn.

Prettige kerstdagen allemaal!

40 likes

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

altijd leuk zo’n setje, :+1:
ook ik heb in mijn colektie verschillende setjes,
en ik geniet er ten volste van :star_struck:
echt wel speciaal zulke setjes,
draag ze met plezier.

1 like

Lekker duopenoti duo zo :ok_hand:
Veel draagplezier gewenst :hugs:

1 like

Dank en dat zal zeker lukken.

ook ik heb in mijn colektie verschillende setjes

Nu maak je me nieuwsgierig. :camera:

3 likes

Mooi setje zo :muscle:t2: gefeliciteerd!

1 like

Sjors en Sjimmie :grinning_face_with_smiling_eyes: leuke dingen he, veel plezier ermee !

1 like

De meeste Polen gaan met kerstmis naar huis, ik hoop dat die van jou wel blijven!

Geniet van je NA :grin:

1 like

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: haha, geweldig!
Leuke set zo!

1 like

ik wil hier nu niet je mooie topic overnemen en mijn setjes tonen,
maar ik wil wel zeggen dat ik er een zevental van bezit :slightly_smiling_face:

1 like

God-Tier horloges ! :+1:t2:

1 like

Ok, snap ik, sympathiek. Hier dan?

1 like