Vandaag gekocht op een rommelmarkt. Ik ken het merk niet maar de wijzerplaat met de oranje sekonde wijzer (origineel?) trok me erg aan. Kent iemand de historie van dit merk? Bijgaand de foto’s
Lekker seventies vibe horloge! Telstar is een seventies merk volgens bekend recept, standaardkast, wijzerplaat, wijzers en uurwerk. Ooit een Telstar 7733 chrono gehad.
Mijn beste,
Goed hoor!!
Veel ontdekkings-plezier met deze leuke vondst!!
Orologio Signaturis Temporis.
doe even een search op het forum, zijn verschillende telstar topics
Rommelmarkt aankopen:
Altijd mooi die fase’s 
-Je blik valt op een horloge en je nieuwsgierigheid (en hebberigheid!) is gewekt.
-Nog even proberen de toch al lage prijs nóg aantrekkelijker te maken zodat een eventuele miskoop met een glimlach afgedaan kan worden.
-De speurfase: wat heb ik nou eigenlijk net gekocht?? Google is your friend.
-De opknapfase, indien de aankoop interessant blijkt : eerst maar eens kast en glas oppoetsen en kijken wat voor moois er onder het vuil en de krassen uit komt.
-De bevestigingsfase: je wordt op het forum gefeliciteerd met de leuke vondst!
-De verslaving is definitief ingetreden: dit smaakt naar méér.
-Waarschijnlijk sta je 10 weekenden voor dag en dauw op en kom je alle keren gedesillusioneerd en met lege handen thuis…
Deze thread mag denk ik wel naar Vintage
Alle punten herken ik me al in haha… 
Klopt helemaal:grinning: Alleen vind ik op Google bijna niets over deze fabrikant maar dat maakt het zoeken alleen maar leuker:+1:
Daar is dan het forum weer voor!
Whaha geweldig omschreven!!!
Je komt de leukste horloge tegen als je juist niet opzoek bent!!
Een paar keer toevallig een leuk horloge gevonden bij een kringloop, als ik er nu toevallig langs kom denk ik eens even kijken… en Helemaal niks hahaha
Leuke vondst, hij doet mij een beetje denken aan een Omega Dynamic kwa wijzerplaat.
Mooie vonst!!!
Geniet ervan!!