NA, ter vermaeck ende leering...

Wat let je! :stuck_out_tongue:

2 likes

Ze hebben recent allebei n mooie Swatch mogen uitzoeken. Het begin is er :grin::+1:t2:

2 likes

Leuk man…

1 like

Proficiat met deze leuke NA!!! :+1::clap::+1:

En ik begrijp je verhaal volledig hoor, een geschenkje voor de dochter dat kan er altijd wel vanaf, een nieuw horloge voor jou…

2 likes

Het kwam uit een goed hart, leuk dat je dochter gewoon eerlijk kan zeggen wat ze er van vind.

Denk wel als je naast de Seamaster deze Snoopy had gekocht dat ze nog enthousiaster was geworden :wink:
Snoopy

3 likes

Leuk verhaal op een druilerige ochtend. Ik kan me inleven in beide partijen op het moment suprĆŖme…heb beide posities weleens bekleed.

Ach ja, ā€˜her loss’. Smaak ontwikkel je pas na je 22ste :joy:

2 likes

Gefeliciteerd met je leuke NA, zal je ongetwijfeld goed staanšŸ˜€! Zelf heb ik geen dochters, maar wel twee knappe schoondochters, de een wil m’n Seamaster en de ander gaat voor goudšŸ˜€.

1 like

Lig dubbel hier :joy::joy::joy::joy::joy:. Dat ze het horloge niet mooi vond, zat er wel aan te komen. Dat ze al 22 jaar is niet. Schitterend verhaal! En jij natuurlijk gefeliciteerd met Timex Snoopy als daily beater :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Nou ja zeg, een gegeven horloge moet je altijd aannemen onder het uitbrengen van : ā€˜dank u wel meneer’.
Zelfs als het overhandigde in stukken ligt :slight_smile:

2 likes

Mooi verhaal… bedankt voor het delen…
en weet je, het gaat om de aandacht die je je dochter geeft. Die is onbetaalbaar. Je bent dus hoe dan ook goed bezig! En dat ziet zij ook zo.
:+1:

3 likes

Beste mede forummers,

Bij deze nog even een kleine aanvulling op bovenstaand relaas, om de geschiedenis daarmee netjes af te ronden.:ok_hand:

Hedenmorgen ontving ik een berichtje van een gewaardeerde mede HF-er, die aangaf dat zijn vrouw de Timex Snoopy Weekender een leuk horloge vindt. Uiteraard deed dit bij mij meteen de gedachte opborrelen, dat ik mijn dochter dus misschien beter wat jaartjes later had kunnen verrassen, maar dat zal ik vermoedelijk wel verkeerd zien. :joy:

Aangezien de mede liefhebber aanbood, om het horloge via een eeuwenoude traditie met uitwisseling van geld en goederen over te nemen, stel ik deze hulp dermate op prijs, dat ik hem nu probeer te overtuigen van het feit dat hij zojuist de kortste loterij in history heeft gewonnen. :grin::+1:

Alvast gefeliciteerd en ik ben blij dat die leuke Snoopy alsnog goed terecht komt! :tada:

10 likes

Ijzersterke tekst. Dat doe ie vaker schat ik zo :joy::joy::+1::+1:

1 like

Hahaha fantastisch weer dit, toch mag ze met zo’n pa in haar handjes knijpen!

1 like

Hahaha mooi geschreven!
En Ʃcht wel een vrolijk horloge trouwens! :sunglasses: :smiley:

1 like

Edit