NA terug van weggeweest der Meistertaucher Titanium Klatsert

Gisteren een blauwe Aquis op staal willen kopen maar het was hem toch nét niet. En uiteindelijk met der Meistertaucher thuis gekomen.
Ik hem hem eerder gehad (de voorloper op deze). Ik heb hem toen weggedaan omdat ie wat lastig afleesbaar is. Maar toch bleef ik hem mooi vinden. Deze is ook wat minder grof en heeft de hele band mat. Voor het tijdstip moet ik maar even op mijn telefoon kijken dan.

Gisteravond na het verwijderen van de stickers direct maar even op waterdichtheid gecheckt…

In his natural habitat;

27 likes

Natural habitat: het pierebadje? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniet ervan!

5 likes

:joy: hier spreekt de ware liefhebber.
Ik moet ook altijd 5 x kijken als ik een Meistertaucher zie. Mooi hoor, gefeliciteerd, En Oris : altijd goed :ok_hand:t4:

4 likes

mooie tijd ermee, heb hem gehad, vorig jaar verkocht en nog steeds spijt van, zeker als liefhebber van Ti en vleugje rood :sunglasses: :heart_eyes:

Van harte met deze nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Enjoy :sunglasses:

In het verleden heb ik hem ook al eens bepotelt maar toen dacht ik ook; En hoe laat is het nu eigenlijk :sweat_smile: Dus nee toch maar afstand van genomen! En als ik zo deze Ti variant weer zie… smoelt wel lekker!

1 like

super mooi horloge! ik heb hem ook gehad, zelfde problemen met aflezen :grimacing:
gefeliciteerd!

1 like

:grinning:

Mooi en Oris altijd goed !!!
Ik heb de voorloper en die krijgt nog steeds de meeste draagtijd !!

2 likes

Nooit in verdiept, maar er staat dus kwart over 4 ?

1 like

En 36 seconden !

1 like

Dat was de volgende vraag… :wink: thnx

En je horloge loopt dan 2,5 minuten voor…

Net als z’n baas moet ook altijd voorlopen !:joy:

Ja het ging me net zo. Ik heb hetzelfde met rood. Niet te veel maar nét even dat accent in tekst zoals op mijn Pelagos LHD (tekst) of Seamaster (seconde en chrono wijzertjes)

Da’s ook een mooie! Is die groter dan 43,5mm of lijkt dat zo?

Prachtig!!

44 mm excl kroon !!

Awesome, geniet ervan :ok_hand:t2:

Heb ook de LHD, vind deze zo mooi, staat ook op mijn logo fotodeze tudor. :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd mooi horloge!