NA: terug van weggeweest

Na een hele tijd niet meer op horlogeforum te zijn geweest en niet zo veel met horloges bezig te zijn begon het toch weer te kriebelen. Eigenlijk vanaf het moment dat ik op een saaie woensdagmiddag bij juwelier Burger in Maastricht op de website een model zag staan waar ik sinds de aankondiging in 2014 zeer van gecharmeerd was. Daarna ook weer meerdere keren uit mijn hoofd gezet, maar ik blijf er steeds op terug komen. Dus, midden op een corona-thuiswerkdag toch maar in de auto gesprongen. “Kijken kan geen kwaad”.

Dit NA topic maak ik niet meteen na aanschaf, maar nu ik het horloge al een tijdje heb. Voornamelijk omdat ik heb gemerkt dat ik het toch lastig vind om bij aanschaf in te schatten of het er een is die ik zal houden of niet. In het verleden ben ik helaas vaak genoeg enthousiast geweest over horloges die ik nog geen half jaar heb gehouden. Pas bij het dragen en er wat tijd overheen gaat weet ik pas echt of ik een klik heb met een horloge. Zo blijkt nu ook weer. Dit is een horloge waarvan ik dacht dat hij te dik en aanwezig zou zijn om constant te dragen. Niet voor naar het werk dacht ik. Maar sinds aanschaf heb ik bijna niks anders om gehad. Je moet er ook gewoon niet te veel over nadenken.

Nu ik toch weer iets meer met horloges bezig ben kijk ik er naar uit om weer zo af en toe te participeren in de discussies op het forum.

67 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

Groetjes van zijn broertje :+1:

7 likes

übercool en ik zie ze zelden maar begrijp niet waarom, gefeliciteerd!

2 likes

Gaaf, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Mooie aanwinst en (een soort van) welkom terug!

1 like

Zonder meer de mooiste Omega duiker van het moment.

Veel plezier er mee.

1 like

Hele mooie comeback :grin:

Sterke hernieuwde binnenkomer! Fraai hoor

Prachtige aanwinst :ok_hand:

Prachtige Omega Seamaster, veel en lang plezier er mee gewenst!

Prachtig van Omega! :star_struck:

Prachtige Seamaster!

1 like

Super mooie Seamaster, ik vind dit de allermooiste van Omega. Helaas te groot voor mij maar prachtig om naar te kijken.

Prachtig ding! Gefeliciteerd met de aanwinst!

Mooi! Veel plezier er van.